Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، نهاد انقلابی جهاددانشگاهی در بیانیه ای در آستانه 28 خرداد روز انتخاب از اقشار مختلف مردم شریف ایران دعوت کرد تا با عزم و ارداه خود مشارکت گسترده شان در پای صندوق های رای را به نمایش گذارند.

متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ملت بزرگوار، صبور و استوار ایران اسلامی؛

اینک همه ما در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خودباوری یافته است و بدون استثناء هر موفقیتی که رقم زده می‌شود، هر عزتی که حاصل می‌گردد و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اجتماعی و ... به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است که حضرت امام روح الله(ره) آن را در کالبد اجتماع مسلمین جهان دمید.

ملت غیرتمند و آگاه ایران؛

نهاد انقلابی جهاددانشگاهی با بیش از 40 سال فعالیت در عرصه علم و فناوری و فرهنگ، امروز به محضر شما گزارش می‌دهد که آتش یأس پراکنی دشمنان و انواع و اقسام تحریم ها از تحریم اقتصادی و نظامی و دارویی گرفته یا تحریم انتخابات بر دل و جان طیف گسترده ای از فرزندان جوان، خوش فکر و کوشای شما که برای پیشرفت دانش بنیان میهن‌شان هم قسم شده اند دیگر اثر نمی‌گذارد. این حرکت بزرگ و این اراده و خودباوری، نیازمند پشتیبانی و حضور درخشان در میدان، چاره مواجهه با تاریک نمایی و بدبینی القا شده از آن سوی مرزهاست.

مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی، به خودی خود دستاورد عظیمی به همراه دارد و آن عبارت است از تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران سربلند در دنیای پیچیده امروز.

جهاددانشگاهی با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف مردم شریف ایران دعوت می‌کند تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روز 28 خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده شان را به نمایش گذارند. اعضای این نهاد انقلابی با امید و اطمینان به نصرت الهی همگام با آحاد ملت با افتخار در جشن شکوه جمهوریت 1400 شرکت خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی انتخابات ریاست جمهوری مشارکت در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، متن فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

مردم  قدر شناس خراسان جنوبی همگام با سایر هموطنان در چند روز اخیر در قالب تجمعات خودجوش، کاروان خودرویی، جشن و نورافشانی، بغض انباشته و فرو رفته از حدود هفت ماه ظلم و جنایت این رژیم کودک کش در غزه را ابراز و حمایت همه‌جانبه خویش از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه وعده صادق علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی را اعلام کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با محکوم کردن استمرار جنایات رژیم کودک‌کش و خبیث صهیونیستی و همچنین تقدیر و تشکر از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»، از عموم مردم استان دعوت می‌نماید به شکرانه این عملیات غرورآفرین و تحقیر تاریخی رژیم خون آشام صهیونیستی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد حضوری منسجم و دشمن شکن داشته باشند.

این تظاهرات در بیرجند از مصلی و مسجد جامع المهدی (عج) تا میدان نماز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد