Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ستاد انتخاباتی محسن رضایی عصر روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ اطلاعیه منتشره در فضای مجازی و منسوب به این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از آیت الله رییسی را تکذیب کرد و آن را نمونه‌ای از بد اخلاقی‌های سیاسی دانست.

در این تکذیبیه آمده است:  محسن رضایی، با تکذیب این اطلاعیه جعلی، یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مجلس انقلابی و کارآمدی می داند که برآمده و عصاره فضائل ملت ولایتمدار ایران اسلامی است و همکاری با نمایندگان این مجلس در راس برنامه های دولت اقدام و تحول خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است اخبار و مواضع رسمی محسن رضایی از سوی ایشان و ستاد مرکزی انتخاباتی ایشان و از مسیر رسانه‌های رسمی یا سایت اطلاع رسانی ایشان (rezaee.ir) منتشر خواهد شد و سایر مطالب قابل اعتماد نیست.

پربیننده ترین نشست خبری دختر شهید سلیمانی +تصاویر همتی معاون اقتصادی خود را معرفی کرد / اولین کرد اهل سنت در کابینه دولت محسن هاشمی بستری شد +عکس رفع تحریم جزو اساسی برجام است / از اقدامات ایران نگرانیم رهبر انقلاب: توقف نکنید و تحریم‌ های داخلی را هم دور بزنید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟

 

تابناک _ یکصد و چهل و هشتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی، شنبه چهار فروردین ۱۴۰۳ در ژنو آغاز به کارکرد. اتحادیه بین المجالس جهانی، به عنوان بزرگترین نهاد پارلمانی با بیش از ۱۸۰ عضو از پارلمان‌های جهان از سال ۱۸۸۹ میلادی تأسیس شد. این دوره از نشست مجمع با شعار «دیپلماسی پارلمانی، ایجاد پلی برای صلح و تفاهم» از تاریخ ۴ تا ۸ فرورین ۱۴۰۲ در ژنو برگزار شد. در این اجلاس تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران نیز در آن حضور داشتند.

در همین ارتباط شنیده می‌شود که در شهر ژنو یکی از افراد متواری از کشور بنام ابراهیم رضایی طی ۱۵ سال اخیر بعد از اتفاقات مربوط به بابک زنجانی از کشور فرار نمود، سکونت دارد. وی دارای بدهی‌های خیلی سنگین ارزی به بانک‌های ایرانی مانند بانک مسکن و شرکت نیکو وابسته به وزارت نفت و ... می‌باشد. بر اساس اطلاعات موثق تعدادی از نمایندگان ایرانی که در ژنو حضور دارند با این فراری و بدهکار جلسه وملاقات وضیافت داشته اند.

هدف از سکونت وی در آن شهر همیشه در صدد حضور مسئولین عالی رتیه کشور در ژنو بدلیل حضور در جلسات بین المللی و ایجاد ارتباط با آن مسئولین به مانند وزرا و معاونین وزرا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت استفاده از امیال تجاری خود در داخل کشور با استفاده از روابط اداری آن مسئولین دارد که می‌توان در آن به روند بازرگانی او با شرکت‌های پتروشیمی و پشتیبانی امور دام و ... اشاره کرد. در حال حاضر او دارای شرکت‌هایی در ترکیه، امارات، قطر و عمان می‌باشد.


با توجه به مطالب گفته شده امید است پیش از آغاز مجلس شورای اسلامی جدید، دستگاه‌های نظارتی با بررسی مجدانه دلیل نشست این نمایندگان (که تعدادی از آن‌ها منتخب دوره جدید نیز هستند) با این شخص در ژنو را مورد واکاوی دقیق قرار دهند و شاید شایسته‌تر باشد که در صورت صحت این موضوعات علاوه بر پیگیری‌های نظارتی شورای نگهبان در تایید صلاحیت آن‌ها تجدیدنظر نمایند.

گفتنی است؛ هیأت نمایندگی کشورمان از مجلس شورای اسلامی به ریاست مجتبی رضا خواه و با حضور عباس گلرو، الهام آزاد، احمد نادری، مجتبی یوسفی و رحیم زارع در این اجلاس شرکت کرده و در کمیته‌های تخصصی چهار گانه اعم از مجمع نمایندگان، سمینار نمایندگان زن، صلح و امنیت بین المللی، دموکراسی، حقوق بشر، توسعه پایدار و امور سازمان ملل مشارکت داشتند.

دیگر خبرها

  • امام از حرف محسن رضایی ناراحت شدند و گفتند بروید کارتان را بکنید!
  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" و معاونش خانم شاناهان! (+عکس)
  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" با 20 درصد آراء!
  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند / حدود ۱۲۰۰ نفر آن‌ها در پایان روز اخذ رأی، با اخذ تعهد یا وثیقه آزاد شدند
  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • ناگفته‌های محسن رضایی از مهدی باکری
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟