Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم در میان مردم پرشور تبریز  در ورزشگاه تختی (باغشمال) تبریز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت:  آذربایجان سر ایران است و تاریخ این سرزمین، بیانگر فرهنگ، ادب، علم و معرفت است و باید مردم آذربایجان و همه کشور از ظرفیت‌های این منطقه بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آذربایجان از دیرباز نگین تولید، صنعت و اقتصاد بوده است، افزود: صنایع بزرگی همچون صنعت قطعه‌سازی، تراکتورسازی، کفش و چرم در این دیار وجود دارد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در سفر قبل به تبریز، به بازار رفتم و تأسف خوردم که به دلیل واردات، صنعت چرم این منطقه آسیب دیده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت مردمی به برکت کارآفرینان و جوانان، محصولات این منطقه را نام آور خواهد کرد.

رئیسی با تأکید بر اینکه صنعت گردشگری را هم در این استان فعال خواهیم کرد، ادامه داد: آنچه مردم این خطه عزیز کشورمان را رنج می دهد، معطل ماندن صدها یا هزار طرح نیمه‌تمام در حوزه صنعت، تولید و اقتصاد در کنار بیکاری جوانان عزیز جویای کار است.  

وی گفت: از کارهای جدی که در دولت مردمی باید به دست توانای شما مردم شکل بگیرد، رونق تولید در این منطقه و رفع مشکل بیکاری و دغدغه خانواده‌هاست.

رئیسی، آذربایجان را دروازه تجارت و ترانزیت به قفقاز، آناتولی، روسیه و اروپا دانست و تأکید کرد: آذربایجان، در دولت مردمی به مرکز صادرات ایران تبدیل خواهد شد.

عضو شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، اظهار داشت: امروز سفره و معیشت مردم آسیب دیده، دستیابی به کالاهای اساسی دشوار و قیمت مسکن، 8 برابر و خودرو 7 برابر شده است.

وی افزود: این روا نیست که کالاهای اساسی و سفره خانواده‌ها به‌سختی و رنج تأمین شود و این وضعیت باید تغییر کند و ما این وضعیت را با کمک شما تغییر خواهیم داد.

رئیسی همچنین با اشاره به اینکه آذربایجان قطب کشاورزی است اما دلالان از دسترنج کشاورزان سود می‌برند، گفت: با تلاش دولت مردمی و قطع دست دلالان کشاورزی این دیار، در سطح منطقه نام‌آور خواهد شد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، با تأکید بر پایان دادن به رانت‌ها و رانت‌بازی‌ها در دولت مردمی، گفت: به لطف خدا و به دست توانای شما مردم، به این ناهنجاری‌های اجتماعی و اقتصادی پایان خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه خدمات درمانی باید عادلانه شود، تصریح کرد: اگر هدفم اجرای عدالت نباشد اصل پذیرش این جایگاه برای من به هیچ عنوان رغبتی ندارد.

رئیسی گفت: هدفم از ورود به این میدان، آن است که با دست توانای مردم و فرهیختگان، عدالت در همه عرصه‌ها به ویژه عدالت آموزشی، توزیعی و جنسیتی، اجرا شود تا جامعه، طعم شیرین عدالت را بچشد.

وی با اشاره به مشکل مسکن و راهکار دولت مردمی برای حل این معضل، پرسید: آیا درست است که با این همه امکانات و زمین که در کشور هست، جوانان ما بدون مسکن باشند؟

رئیسی اضافه کرد: این زمین‌ها دست دستگاه‌هاست و دولت باید آن را در اختیار مردم قرار دهد و جریان بزرگ مسکن سازی را فعال کند تا زوج‌های جوان ما مشکل مسکن نداشته باشند.

رئیس قوه قضائیه، در بخش دیگری از سخنانش گفت: فقر، فساد، تبعیض و بی‌عدالتی، جوانان ما را رنج می‌دهد و دولت مردمی با همه این ناهنجاری‌ها مبارزه خواهد کرد.

وی همچنین از هنر، ادب و زبان آذربایجانی به عنوان میراث گرانقدری که باید صیانت شود یاد کرد و گفت: دولت مردمی، خود را موظف به صیانت از این میراث ماندگار می‌داند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری از انتخابات، به عنوان مظهر اراده ملی یاد کرد که می‌تواند هر مانعی را در برابر پیشرفت کشور برطرف کند و تأکید کرد: با حضور همه مردم در این صحنه و با کمک آنها، همه موانع برطرف خواهد شد.

وی در پایان خطاب به مردم تأکید کرد: من با تهمت و فحش، از میدان به در نمی‌روم و سرباز این میدان هستم.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی عدالت انتخابات ریاست جمهوری تبریز انتخابات ریاست جمهوری دولت مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم

رئیس جمهور در نشست خبری با نخست‌وزیر پاکستان گفت: در نشست با مسئولان دولت پاکستان تصمیم گرفتیم روابط‌مان را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، فرهنگ و همه سطوح ارتقا دهیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ظهر امروز پس از دیدار و گفت‌وگو با شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان و بعد از آیین امضای اسناد همکاری بین مسئولان دو کشور، ضمن قدردانی از دولت پاکستان برای میزبانی از هیئت ایرانی، بیان کرد: خرسندم که امروز در شهر زیبای اسلام‌آباد هستیم و به مردم خوب و دین‌مدار پاکستان احترام می‌کنم و از طرف رهبر معظم انقلاب و ملت ایران به خانواده‌های پاکستانی ابلاغ سلام دارم.

رئیسی: تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست

وی افزود: به مردم پاکستان که همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی و مظلومان فلسطین دفاع کرده و در خیابان‌های این کشور آزادی قدس را فریاد زدند، سلام می‌کنم. به دولت و مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی به‌دست این رژیم با حمایت آمریکا و غرب در غزه و از ظلم حاکم بر جهان و نظام ناعادلانه به ستوه آمده و فریاد می‌زنند، احترام قائلیم و مواضع دولت و مردم پاکستان را می‌ستاییم. 

رئیس‌جمهور عنوان کرد: سازمان‌های بین‌المللی و به‌ظاهر مدافع حقوق بشر کارآمدی خود را از دست داده‌اند و سازمان ملل و شورای امنیت وظیفه خود را انجام نمی‌دهد؛ مردم مسلمان ایران و پاکستان و مردم جهان از این جنایات به ستوه آمده‌اند و این اتفاقات زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد.

رئیسی اظهار داشت: روابط ما با پاکستان فقط همسایگی نیست بلکه روابط ما تاریخی، تمدنی، و عمیق اعتقادی و دینی است. باورها ملت ایران با ملت پاکستان به‌هم پیوند داده است و این پیوند ناگسستنی است.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های بسیاری بین دو کشور وجود دارد که می‌تواند در جهت منافع دو کشور به‌کار گرفته شود و در نشست با مسئولان دولت پاکستان تصمیم گرفتیم روابط‌مان را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، فرهنگ و همه سطوح ارتقا دهیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تأکید رئیسی بر رسمی شدن تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و می‌گویند مملکت گل و بلبل است!
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • سکولاریسم جهانی و تهاجم فرهنگی مهم‌ترین عاملان بی‌حجابی هستند