Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تجلیل از تیم ملی فوتبال در مورد شرایط تیم ملی گفت: صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعدی جام جهانی را به مردم کشورم تبریک می‌گویم. این اتفاق خوب به لطف غیرت بازیکنان و دعای هموطنان عزیزمان به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها تلاش زیاد کردند و بازیکنان تیم ملی، همدلی خوبی داشتند. نتایج تاریخی برای فوتبال کشورمان به دست آمد و تیم ملی ایران هیچ موقع نتوانسته بود در بحرین پیروز شود. خدا را شکر تیم ملی توانست تاریخ را بنویسد و فصل جدیدی از فوتبال را به وجود بیاورد. عراق را هم در ۱۱ سال گذشته نبرده بودیم و شانس زیادی برای برد نداشتیم، اما غیرت و همت بازیکنان باعث شد تا عراق را شکست دهیم. میزبانی را از ما گرفتند، اما توانستیم جواب دندان شکنی به AFC بدهیم. مشکلات زیادی گریبان فدراسیون فوتبال را گرفته بود.

او ادامه داد: با کمک همه همکاران، تیم ملی فوتبال توانست نتایج قابل قبولی کسب کند و شگفتی بزرگی را خلق کرد. کار ما سخت‌تر شده است، باید تدارکات بهتری صورت دهیم تا بتوانیم در مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی نیز سر بلند بیرون بیایم. سطح توقعات از تیم ملی فوتبال بالا رفته است و وقتی توقعات بالا باشد، حریفان از ما بیم خواهند داشت. ان شا الله در ۲ ماه آینده، بتوانیم برنامه جامع و خوبی را برای ادامه مسابقات تیم ملی در راه جام جهانی، ترتیب دهیم. باید قدرتمندانه جلو برویم و به امید خدا به جام جهانی قطر خواهیم رفت. باید فوتبال ایران را شکوهمند و سر بلند کنیم. مسئله ویلموتس را در پیش داریم که تمام نشدنی است و باید فکری اساسی برایش کنیم. موضع فدراسیون فوتبال، رسیدگی به مشکلات ویلموتس است. فدراسیون فوتبال متعلق به مردم است و رفتارش مسئولیت پذیر است. ما از حق و حقوق مردم، صیانت می‌کنیم‌ و وظیفه فدراسیون فوتبال، رسیدگی به این موضوع خواهد بود.

عزیزی خادم افزود: نزدیکی و همدلی بازیکنان در منامه، دلیل اصلی موفقیت ما بود. فدراسیون فوتبال، نسبت به فدراسیون‌های قبلی نگاه متفاوت تری نسبت به مسائل دارد. مردم می‌توانند در این فدارسیون از لحاظ سخت افزاری و گرفتن نتیجه، حرف خود را بگویند و قضاوت کنند. فدراسیون راهبرد نوین و نگاه تحولی دارد. ان شا الله بتوانیم انسجام مظهر ملی را برای همه مردم ایران، فراهم کنیم. این امر با کمک کردن مسئولان امکان پذیر خواهد بود. با کمک کردن به فوتبال ملی کسی ضرر نمی‌بیند. اگر این کار‌ها انجام شود، برای مردم خواهد بود. فوتبال ابَر پدیده اجتماعی است و باید همگی دست به دست هم دهیم و به آن کمک کنیم.

در خصوص تمدید قرارداد با اسکوچیچ صحبت نمی‌کنم

رئیس فدارسیون فوتبال در مورد اینکه آیا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال در این تیم می‌ماند یا خیر اظهار کرد: راجب این موضوع صحبت نمی‌کنم، اما اسکوچیچ و کادر فنی زحمات زیادی برای تیم ملی فوتبال کشیدند. همه قابل احترام هستند. فدراسیون فوتبال متعلق به همه است و یک تصمیم جمعی گرفته می‌شود.

او در خصوص اینکه کسی که لیست تیم ملی فوتبال را لو داد، که بود؟ گفت: اطلاعی ندارم، من اصلا در جریان سوالتان نیستم. در فدراسیون فوتبال، آن قدر مسائل مهمی اتفاق افتاد که اینگونه صحبت ها، بیهوده است و پاسخی برای آن ندارم. در فدراسیون فوتبال همه کار خودشان را می‌کنند. از رفتن یا ماندن حیدر بهاروند بی خبر هستم. باید مطالعاتمان را زیاد کنیم و بعد یک سری سوالات را به میان بیاوریم.

بیشتر بخوانید

حاشیه مراسم تجلیل از ملی پوشان فوتبال ایران / نام یک نفر در لیست نبود!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال مقدماتی جام جهانی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد

به گزارش خبرنگار مهر، در روز پایانی رقابت‌های لیگ برتر دو دیدار برگزار می‌شود که در مصافی حساس تیم‌های رده سوم و پنجم لیگ برتر (سپاهان و ملوان) در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند. در دیگر بازی امروز یکشنبه دوم اردیبهشت نیز تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم به مصاف هم می‌روند.

ذوب آهن - آلومینیوم

تیم آلومینیوم در حالی امروز رو در روی ذوب آهن قرار می‌گیرد که این تیم تاکنون در ادوار رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته ذوب آهن را شکست دهد. این دو تیم تاکنون ۷ بار رو در روی هم قرار گرفتند که حاصل آن دو پیروزی برای ذوب آهن و ۵ تساوی بوده است. هر دو تیم ۳۰ امتیازی هستند و به دلیل تفاضل گل ذوب آهن در رده هشتم و آلومینیوم در جایگاه دهم ایستاده است.

ذوب آهن در ۵ بازی اخیر خود متحمل ۳ شکست شده و کسب یک پیروزی و یک تساوی دستاورد شاگردان محمد ربیعی بوده است. در طرف مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی در ۵ بازی اخیر خود، دو شکست، دو تساوی و یک پیروزی را به دست آورده‌اند و عملکرد هر دو تیم در بازی‌های اخیر درخشان نبوده در حالی که هم ذوب آهن و هم آلومینیوم در نیم فصل اول نتایج قابل قبولی را به دست آورده بودند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. بازی امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و با قضاوت سعید رحیمی مقدم در ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

ملوان - سپاهان

تیم ملوان با هدایت مهدی تارتار یکی از بهترین فصل‌های حضور خود در ادوار مسابقات لیگ برتر را تجربه می‌کند و توانسته تا به اینجای رقابت‌ها، عملکرد درخشانی داشته باشد و یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی نیز محسوب می‌شود.

در ۱۰ بازی اخیر رو در روی دو تیم، ملوانی‌ها ۳ و سپاهانی‌ها دو بار به پیروزی رسیده‌اند و ۵ بار بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. آخرین پیروزی سپاهان در لیگ برتر برابر ملوان به تاریخ ۱۷ فروردین سال ۱۳۹۳ بر می‌گردد و بیش از ۱۰ سال است که زردپوشان اصفهانی نتوانسته‌اند ملوان را شکست دهند. دیدار رفت دو تیم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ملوان به پایان رسید و شاگردان مهدی تارتار امیدوارند تا این بار و در مقابل هواداران خود برابر سپاهان به پیروزی دست یابند.

سپاهان در این بازی محمد دانشگر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و محمدجواد حسین نژاد و آریا یوسفی نیز به آمادگی مناسب برای حضور در ترکیب تیم خود نرسیده‌اند. سپاهان با ۴۲ و ملوان با ۳۸ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و پنجم جدول قرار گرفته‌اند و پیروزی در این بازی می‌تواند امید هر دو تیم را برای تصاحب جایگاه سومی و سهمیه آسیایی بیشتر کند.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت مرتضی منصوریان برگزار می‌شود.

کد خبر 6083590

دیگر خبرها

  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد