Web Analytics Made Easy - Statcounter

هلند پس از کسب پیروزی ۳-۲ دیر هنگام ولی شیرین مقابل اوکراین، حالا به خودباوری بیشتری رسیده است. تیم فرانک دی بوئر در مقطعی از آن بازی ۲-۰ از حریف خود پیش افتاد ولی پس از به تساوی کشیده شدن کار، به یک گل دقیقه ۸۵ برای برنده شدن نیاز داشت. این بار اما تیم او باید استحکام دفاعی بهتری داشته باشد و به نظر می رسد این مهم با بازگشت ماتیاس ده لیخت از مصدومیت میسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اتریش که قبل از آغاز مسابقات یورو نتایج خوبی کسب نکرده بود، با پیروزی ۳-۱ مقابل مقدونیه، اولین بازی خود در جام ملت های اروپا را با برد پشت سر گذاشت. با این حال هلند در تقابل های قبلی خیلی اتریش را اذیت کرده است و همین کار تیم مهمان را برای بازی فردا سخت تر می کند. البته همین که انتظار زیادی از تیم فرانکو فودا نمی رود، ممکن است باعث شود آن ها با آرامش بیشتر و تمرکز بهتری بازی کنند. 

برنده شدن در بازی ابتدایی برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت و از شک و شبهات درباره کیفیت آن ها اندکی کاست. انتظار می رود برنده مسابقه فردا شب به عنوان تیم صدرنشین از این گروه صعود کند.  اطلاعات بازی هلند و اتریش روز و تاریخ برگزاری: ۱۷ ژوئن ۲۰۲۱ / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت: ۲۳:۳۰ به وقت تهران تورنمنت: گروه C یورو ۲۰۲۰ داور: اورل گرینفلد (اسراییل) ورزشگاه: یوهان کرایوف آرنا ترکیب احتمالی تیم های هلند و اتریش

غایبان دو تیم هلند و اتریش

نتایج رویارویی های قبلی هلند و اتریش

نکات آماری بازی هلند و اتریش هلند در پنج بازی اخیرش شکست نخورده است هلند در ۱۰ مورد از ۱۱ بازی اخیر خود در مسابقات یورو حداقل موفق به زدن ۲ گل شده است هلند هر شش بازی آخرش مقابل اتریش را با برد پشت سر گذاشته است پیش بینی هو اسکورد از بازی هلند – اتریش

هلند ۲-۱ اتریش

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هلند و اتریش بازی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۳ بولونیا؛ سردار گل زد، اما رم نبرد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # آ اس رم ، سردار آزمون سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۳ بولونیا؛ سردار گل زد، اما رم نبرد + ویدئو
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد