Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، متن بیانیه محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که صبح چهارشنبه از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد به شرح زیر است:

«بنام خداوند جان و خرد

مردم شریف ایران!

اینجانب محسن مهرعلیزاده فرزند ایران، به دعوت بخشی از اقشار مردم عزیز و گروه‌های مرجع سیاسی و اجتماعی در راستای بهبود معیشت و رفاه بیشتر، نشاط و شادابی مردم و نیز ارتقای عزت، اعتبار و جایگاه کشورم، با شعار «دولت زندگی» پای به رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری گذاشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آغاز این تصمیم سخت می‌دانستم که بزرگترین رقیبم در این انتخابات، نا امیدی شما مردم از امکان تغییر و اصلاح امور است، امید داشتم که با گرفتن یاری از درگاه خداوند بزرگ و طرح مطالبات برحق شما و تاکید بر مشی اصلاح طلبی برای بهبود شرایط، به ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی و زمینه لازم برای استفاده شما مردم عزیز از حق قانونی خودتان کمک نمایم.

امروز پس از گذشت نزدیک به سه هفته رقابت نفس گیر و پرحاشیه و ملاحظه و پیش‌بینی رغبت ناکافی مشارکت مردم، احساس می‌کنم نه من و نه دیگر کاندیدا‌ها نتوانسته‌ایم فضای مناسب کافی برای برون رفت از شرایط موجود ایجاد کنیم؛ بنابراین با ملاحظه شرایط حاضر و به حکم عقل و احترام به خرد جمعی با سپاس از همراهی و همکاری همه همراهان و دوستان و هواداران عزیزم در سراسر کشور و با عرض پوزش از محضر ملت بزرگ ایران، ضمن انصراف از ادامه حضور در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، درخواست دارم با مشارکت جدی در انتخابات از حق قانونی مصرح خود در قانون اساسی بهره‌مند گردید و در راه اعتلا و پیشرفت ایران عزیزمان گام بردارید.

حضور من در انتخابات برای پیگیری دغدغه‌های مردم و نجات جمهوریت نظام و انصرافم نیز برای جلوگیری از پراکندگی آرا بود، من همچنان در کنار اراده اصلاح طلبانه مردم با اعتماد به صندوق رای خواهم ایستاد و به انتخاب آن‌ها احترام می‌گذارم. سرفرازی ایران و ایرانیان و فردائی بهتر را برای شما ملت بزرگ ایران آرزومندم.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انصراف از انتخابات مهرعلیزاده انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال

به گزارش قدس آنلاین، موج انصراف‌ها از تیم ملی والیبال پس از انصراف سید محمد موسوی و محمد فلاح همچنان ادامه دارد و دو بازیکن دیگر نیز در روزهای آتی انصراف خود را از حضور در تیم ملی والیبال اعلام خواهند کرد.

یکی از آنها به دلیل مصدومیت کهنه ای که دارد قصد دارد با هماهنگی کادر فنی از حضور در تیم ملی والیبال خود را معاف کند و دیگری نیز پس از دعوت شدن هنوز تمایلی به حضور در تیم ملی از خود نشان نداده و شاید او نیز به تیم ملی نیاید.

این دو انصرافی جدید هر دو لژیونر هستند و در صورت عدم حضورشان تعداد انصرافی ها به عدد چهار خواهد رسید. این اتفاقات در حالی رخ می دهد که تیم ملی در حساس ترین روزهای خود قرار دارد و باید در لیگ ملت‌های والیبال برای صعود به المپیک با رقبای تا دندان مسلح خود از حدود یک ماه دیگر به جدال بپردازد.

باید دید کادر فنی تیم ملی والیبال ایران با این انصراف ها چگونه کنار خواهند آمد و برنامه آنها بدون بازیکنان انصرافی چگونه پیش خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی