Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن قدردانی از ملت یمن گفت که صهیونیست‎‌ها در نبرد اخیر جرأت حمله زمینی به غزه را نداشتند.

به گزارش مشرق،"زیاد النخاله" دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از ملت یمن به دلیل حمایت منحصر به فردشان از مقاومت فلسطین در نبرد "سیف القدس" (شمشیر قدس) قدردانی کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، النخاله در دیدار با هیئت احزاب و شخصیت‌های عربی گفت: از برادرانمان در یمن که با برگزاری راهپیمای‌های بزرگ و بی نظیر از مقاومت فلسطین در جریان نبرد سیف القدس حمایت کردند قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صهیونیست‌ها ضعیف هستند و این ضعف در نبرد سیف القدس کاملا آشکار شد به گونه‌ای که این رژیم با وجود داشتن زرادخانه نظامی به پناهگاه‌ها پناه برد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی در نبرد سیف القدس احساس کرد که کاملا در معرض خطر است و متوجه شد که موشک‌های مقاومت همه مناطق اشغالی را پوشش خواهد داد.

النخاله در ادامه تصریح کرد: اگر دشمن جرات کافی داشت از راه زمین به غزه حمله می کرد اما غزه به لطف مردان و مبارزانش دژی مستحکم در برابر دشمن بود.

وی اظهار داشت: در ابتدای نبرد سیف القدس نیروهای دشمن صهیونیستی در نزدیکی نوار غزه حضور داشتند اما با گذشت ایام مجبور شدند از بیم هدف قرار گرفته شدن ۷ کیلومتر عقب نشینی کنند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: امیدواریم  بتوانیم برنامه ای ملی که به ملت فلسطین توان ادامه مقاومت بدهد تدوین کنیم.

النخاله اظهار داشت: امکانات ضعیف مقاومت که به دست نیروها و مهندسان مقاومت در سایه محاصره به دست آمده بود دشمن را خوار و ذلیل کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین جهاد اسلامی فلسطین بیت المقدس فلسطین زیاد النخاله مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی غزه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نبرد سیف القدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در ادامه عملیات‌های خود برای حمایت از مردم مظلوم غزه یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داد.

در بیانیه حزب الله در خصوص این عملیات آمده است: برای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی سحرگاه امروز پنج‌شنبه نظامیان دشمن صهیونیستی را در پایگاه المالکیه به صورت مستقیم هدف حمله موشکی قرار داد.

این خبر در حالی است که یک پهپاد ارتش اشغالگر خانه‌ای را در اطراف شهرک مرکبا در جنوب لبنان هدف قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند که آژیرهای خطر در شماری از شهرک‌های صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطنی اشغالی از بیم حمله پهپادی از جنوب لبنان به صدا درآمد.

کد خبر 6081928

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • نبرد سنگین در النصیرات غزه/حملات راکتی سرایا القدس به سدیروت+فیلم