Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهار شنبه ۲۶ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۲ قاچاقچی با ۱۹۲ کیلو تریاک روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۹۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات ماموران پلیس بوانات خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بوانات به منظور مبارزه با سوداگران مرگ با اقدامات فنی و تخصصی از عبور یک سواری ۴۰۵ حامل تریاک در محور‌های مواصلاتی مطلع شدند.

او افزود: ماموران انتظامی سریعا به محور سوریان-صفاشهر اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو مذکور را شناسایی و در اقدامی ضربتی آن را توقیف کردند؛ و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۹۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سردار حبیبی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف کالای قاچاق ۵ میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی ممسنی بیان کرد: در تداوم طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، کارآگاهان پلیس آگاهی ممسنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودروها، ۲۵ دستگاه ماینر، ۳۱ دستگاه پاور مربوط به کیس‌های استخراج ارز دیجیتال، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه گولر گازی خارجی قاچاق و فاقد مجوز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: در این زمینه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وانت نیسان حامل ۹۲ کیلو تریاک در فسا توقیف شد

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۹۲ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش ششده هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و با علائم هشدار دهنده دستور توقیف را صادر کردند.

او افزود: راننده با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا و پوشش گیاهی منطقه خودرو را رها و محل متواری شد.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه در بازرسی از وانت نیسان ۹۲ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: اقدامات پلیس جهت دستگیری قاچاقچی فراری با جدیت ادامه دارد.

کشف ماینر‌های قاچاق متصل به برق شهری

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۲ دستگاه بیت‌کوین غیرمجاز همراه با لوازم جانبی متصل به برق شهری خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: به منظور مبارزه با قاچاق کالا وارز و با توجه به افت شدید برق در این فصل از سال در منطقه لارستان، ماموران کلانتری ۱۱ شهید ساریخانی مطلع شدند فردی به هویت معلوم در منزل خود اقدام به نگهداری و استفاده از دستگا‌های موجود می‌کند که بلافاصله موضوع در دستورکار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۲ دستگاه بیت کوین خارجی قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: کارشناسان ارزش ماینر‌های کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ امجدی با اشاره به اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به خصوص استفاده از ارز‌های دیجیتال، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتشار تصاویر شاکی در فضای مجازی به بهانه ازدواج

رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری ۲ نفر از اتباع خارجی که با انتشار تصاویر خصوصی شاکی در شبکه اجتماعی وات ساپ قصد اخاذی از او را داشت، خبر داد.

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس اظهار کرد: خانمی جوان با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و مدعی بود فردی ناشناس در فضای مجازی با انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه اجتماعی وات ساپ قصد اخاذی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال را دارد که رسیدگى به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هویت متهم و دوستش که از اتباع خارجی بودند را شناسایی و آنان را در یکی از محلات شیراز دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه متهمان به بزه ارتکابی خود اقرار کردند، افزود: متهم اصلی به بهانه ازدواج تصاویر خصوصی شاکی را اخذ و با همکاری یکی از دوستانش اقدام به انتشار آن‌ها در فضای مجازی کرده بود.

سرهنگ سلیمانی افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

این مقام سایبری تصریح کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت به آدرس www.cyberpolice.ir) بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

کشف یک دستگاه فلزیاب قاچاق در قیروکارزین

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین از کشف یک دستگاه فلزیاب قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری مبارک آباد هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از آن خودرو یک دستگاه فلزیاب خارجی قاچاق به همراه متعلقات مربوطه کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در منزل مسکونی

فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بازرسی از یک منزل مسکونی در کازرون خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: پس از دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی به همراه نماینده اداره برق به محل مذکور اعزام و در بازرسی از آن مکان، ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف سیگار قاچاق در لامرد

فرمانده انتظامی لامرد از کشف ۴۴۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان کازرون خبر داد.

سرهنگ مهراب زارع‌پور فرمانده انتظامی لامرد اظهار کرد: ماموران انتظامی لامرد هنگام نظارت بر تردد خودرو‌های عبوری، به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۴۴۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی لامرد با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اتوبوس حامل تریاک در نی‌ریز توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز از کشف ۹۵ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در نی ریز خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز بیان کرد: به منظور مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی نی‌ریز در ایست و بازرسی مقطعی در محور کرمان-شیراز به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

او اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو، ۹۵ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در باک اتوبوس جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث و انتظامی فضای مجازی قاچاق کالا فرمانده انتظامی شهرستان برای سیر مراحل قانونی استخراج ارز دیجیتال ماموران انتظامی مأموران انتظامی کارشناسان ارزش بازرسی از آن انتظامی لامرد انتشار تصاویر فضای مجازی میلیارد ریال یک میلیارد نفر دستگیر خارجی قاچاق مراجع قضائی ریال برآورد میلیون ریال متوقف کردند وانت نیسان کیلو تریاک یک دستگاه مواد مخدر موفق شدند ۲ دستگاه پلیس فتا نی ریز یک نفر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات

به نقل از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا روز چهارشنبه افزود: شبکه‌های اجتماعی این افراد بعد از دستگیری مسدود و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

وی تاکید کرد: با کسانی که در فضای مجازی به ارزش‌های دینی و اسلامی و اعتقادات مردم هتاکی می‌کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد: فضای مجازی و کانال‌ها و پیج‌های شهرستان بروجرد توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی بروجرد رصد می‌شود و در صورت مشاهده هتاکی به نظام و مقدسات اسلامی، شناسایی و صفحات مجازی آنان مسدود و گردانندگان آنان دستگیر خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند