Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه تقویت و توسعه شبکه‌های مخابراتی به منظور استفاده از بسترهای ارتباطی و الکترونیکی در ایام انتخابات صورت گرفته است؛ به نقش زیر ساخت‌های مخابرات در برگزاری انتخاباتی امن و آرام اشاره کرد.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مخابرات منطقه با تشکیل کمیته‌های فنیِ پشتیبانی با هدف بهینه سازی شبکه مخابراتی و تضمین ارتباطی پایدار در روز انتخابات شرایط برگزاری انتخابات الکترونیکی را فراهم نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشریح برنامه‌ها و اقدامات مخابرات در راستای پایداری ارتباطات در انتخابات سیزدهم دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: تمام امکانات و تجهیزات فنی و ارتباطی به کارگرفته شده است تا با استفاده از زیرساخت‌های مخابراتی در برگزاری انتخاباتی امن و آرام نقش مهم و اساسی مخابرات ایفا شود.

وی خاطر نشان ساخت: کنترل ویژه تمام مراکز مخابراتی با هدف امنیت هرچه بیشتر و نظارت بر سیستم‌ها و سایت‌های موجود و رفع نیازمندی های ارتباطی مرتبط با انتخابات از جمله کارهای ویژه‌ای است که تا کنون انجام شده  و در روز انتخابات نیز این اقدام صورت می گیرد.

حکمت ضمن تاکید بر امنیت شبکه و همچنین ثبات ارتباطی در روز انتخابات اعلام کرد: همکاران منطقه در قالب یک تیم واحد در بخش های دیتا و زیرساخت در محل کار خود آماده باش هستند تا در صورت نیاز اقدامات لازم به سرعت انجام شود.

 مدیر مخابرات منطقه کردستان بر پایش مستمر پارامترهای کیفیت شبکه و رسیدگی به مشکلات احتمالی اشاره کرد و افزود: تامین پهنای باند و برقراری لینک های ارتباطی مورد نیاز در مسیرهای لازم از دیگر فعالیت های مخابرات در این حوزه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مخابرات استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الله دهدشت در نشست برنامه ربزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان افزود:دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و اظهار کرد:صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.

داریوش دبیقی، مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان هم از برنامه ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی افزود:برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستور العمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روز‌های تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد

دیگر خبرها

  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • ترافیک داخلی کشور سه برابر شده است