Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:56:01 GMT

شور تبلیغات انتخاباتی در بروجرد به اوج رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۶۷۶۸

شور تبلیغات انتخاباتی در بروجرد به اوج رسید

به گزارش ایرنا، طرفداران نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر بروجرد  با حضور در ستادهای انتخاباتی، بلند کردن صدای بلندگوها و پخش شیرینی و شکلات تلاش دارند بیشترین استفاده را از ساعات پایانی تبلیغات برده و برنامه های خود را به هواداران اعلام نمایند.

توزیع عکس، پوستر و لوح های فشرده تبلیغاتی بیشتر از روزهای گذشته از سوی ستادهای تبلیغاتی صورت می گیرد و در میان تمام شور و نشاط حاکم که اغلب با حضور نوجوانان و جوانان همراه شده فضایی آرام توام با امنیت برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عوامل نظامی و انتظامی در راستای برقرار امنیت و آرامش و جلوگیری از هرگونه تنش از سوی حامیان داوطلبان در شهر تلاش می کنند و هم اکنون فضای تبلیغات در بروجرد فضایی پر شور و نشاط و با آرامش است.

همچنین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی هواداران مملو از شور و شادی است و لحظه لحظه بر انبوه جمعیت در خیابان تختی بروجرد که مرکزی ترین خیابان تبلیغات نامزدها است افزوده می شود.

به گفته محمد علی گودرزی رییس ستاد انتخاباتی بروجرد رقابت ۱۴۶ داوطلب انتخابات در فضایی پرشور و نشاط در حال برگزاری است و ۲۶۲ شعبه اخد رای آرای مردم شهرستان را در روز ۲۸ خرداد اخذ خواهند کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه هفته جاری ( ۲۸ خرداد) همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی لرستان دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود