Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@03:57:28 GMT

حمایت جمعی از حقوق‌دانان از آیت‌الله اعرافی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۶۹۱۷

حمایت جمعی از حقوق‌دانان از آیت‌الله اعرافی

خبرگزاری تسنیم: جمعی از اساتید دانشکده‌های حقوق تهران، حقوق دانان،  وکلای جهادی،  سردفتران و مشاوران حقوقی تهران بزرگ با در بیانیه‌ای از کاندیداتوری آیت‌الله اعرافی در انتخابات مجلس خبرگان در تهران اعلام حمایت کردند. متن این بیانیه‌ به شرح زیر است:

با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به اهمیت مجلس خبرگان که همانا حراست دقیق و همه جانبه از هویت اسلامی و انقلابی نظام حاکم بر کشور و هدایت دستگاه‌های در هم تنیده این نظام به سمت هدف های والا و عالی قدر آن را بر عهده دارد حمایت همه جانبه خود را از حضرت آیت الله اعرافی که از فقهای معزز شورای نگهبان و متصف به تقوا، علم، تعهد و حسن تعامل با نسل جوان دانشگاهی و آشنا و همدل با مردم و آگاه به مسائل جامعه هستند را اعلام می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امید است در سایه عنایات حضرت ولی عصر این انتخابات نیز مایه سربلندی ایران اسلامی گردد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: آیت الله اعرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن

مرجع تقلید شیعیان گفت: توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با آیت الله نوری همدانی مرجع شیعیان جهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر توجه به وضعیت درسی طلاب گفت:  توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. 

در ابتدای این دیدار آیت الله اعرافی گزارشی از وضعیت حوزه علمیه ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران