Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ملی والیبال ایتالیا و کانادا در ادامه دیدارهای خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ به پیروزی رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال ایتالیا در یازدهمین بازی خود در لیگ ملت‌های 2021 با نتیجه 3 بر یک هلند را شکست داد. هلند در ست سوم 25 بر 23 پیروز شد، ولی ست‌های اول، دوم و چهارم را 19 بر 25، 23 بر 25 و 21 بر 25 به میزبان مسابقات واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلند با دو پیروزی و 9 شکست، شش امتیازی است و ایتالیا از پنج پیروزی و شش شکست خود، 14 امتیاز دازد.

در دیگر بازی امروز، کانادا در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 17، 26 بر 24 و 25 بر 21 آلمان را از پیش رو برداشت. کانادا سه پیروزی و هشت شکست و آلمان چهار پیروزی و هفت شکست در کارنامه دارند.

دیدار دو تیم آمریکا و فرانسه در حال برگزار است و تیم ملی ایران هم از ساعت 23:30 به مصاف برزیل می‌رود.

لیگ ملت‌های والیبال| برزیل به سختی اسلوونی را شکست داد/ ایران در جایگاه هشتم + جدول و برنامه بازی‌های امروز

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال والیبال لیگ ملتهای والیبال والیبال لیگ ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم

به گزارش "ورزش سه"، رم توانست با پیروزی ۲-۱ در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به نیمه‌نهایی راه یابد. دنیله ده‌روسی در نشست خبری پس از بازی در مورد عملکرد خوب تیمش و صعود به مرحله بعد صحبت کرد.

پیروزی و صعود به نیمه‌نهایی؟
برای شکست دادن این میلان، ما به قلب بزرگی نیاز داشتیم، زیرا زمانی که ۱۰ نفره بودیم، باید با هوش و دانش تاکتیکی بازی می‌کردیم. فقط دویدن کافی نیست.

عملکرد تیم؟
من واقعاً افتخار می‌کنم که مربی چنین تیمی هستم. آسان نبود، زیرا میلان تیم بسیار قدرتمندی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند. ما دیروز دیدیم که حتی رئال مادرید عقب نشست و دفاع کرد، ما هم در زمان مناسب این کار را انجام دادیم.

نظرتان درباره حذف میلان؟
با توجه به اینکه میلان در سال‌های اخیر تقریباً همیشه ما را شکست داده بود، تعداد کمی از ما انتظار پیروزی را داشتند، بنابراین می‌توانیم این را یک دستاورد بدانیم.

سهمیه پنج تیم ایتالیا در فصل آینده چمپیونزلیگ؟
این اتفاق تصادفی نیست، زیرا فوتبال ایتالیا در سطح بالایی قرار دارد. شاید هنوز هم گذشته نزدیک را به یاد داشته باشیم که فوتبال ایتالیا در بین بهترین‌ها بود، اما اکنون لیگ‌های دیگر پیشرفت کرده‌اند. ما همچنین دوره‌ای داشتیم که در آن با مشکل مواجه شدیم، اما در پنج یا شش سال گذشته تیم‌های ایتالیایی‌ای را داشته‌ایم که در رقابت‌ها عالی کار کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • خوشحالی جالب آنتونیو رودیگر در مقابل هواداران رئال مادرید پس از غلبه بر منچسترسیتی / فیلم
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد