Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت شورای پنجم برای کاهش شکاف مناطق بالا و پایین گفت: نباید اجازه دهیم تا اقلیتی پنج درصدی برای 100 درصد مردم شهر تصمیم بگیرند.

به گزارش برنا؛ مجید فراهانی نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در گردهمایی حامیان لیست" جمهور" که عصر چهارشنبه در شهرک ولیعصر برگزار شد، گفت: همه ما آرزوی توسعه کشور را داریم و اما شرایطی که امروز کشور ما در آن قرار دارد مقتضی کشور ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امروز نیاز داریم تا از ظرفیت های گردشگری و دیگر حوزه ها برای رشد کشور استفاده کنیم.

او با بیان اینکه یکی از مهمترین حلقه های مفقوده از مشروطه تا کنون مسئله مردم سالاری و جمهوریت بوده است، افزود: مسئله جمهوریت علی رغم فراز و نشیب های فراوان همواره به عنوان یک مسئله و مطالبه مردم بوده است و ما در دوره های مختلف از مشروطه، پیروزی انقلاب اسلامی، دوم خرداد و ... شاهد آن بوده ایم.

 او با اشاره به شکل  شوراها در دوره اصلاحات، گفت: شوراها تجربه ارزشمندی بود که در دوره اصلاحات کلید خورده و نتیجه آن واگذار کردن امور مردم به مردم از شهرها تا عمق روستاها بود.

این نامزد مورد حمایت فهرست جمهور با تاکید بر اینکه همه ما تلاش می کنیم تا زندگی بهتری ایجاد کنیم، افزود: واقعیت این است که انتخابات یک فرصت بی بدیل برای انتخاب شایسته ترین هاست. حل مسائل و مشکلات تهران در گروی انتخاب نمایندگان واقعی مردم است. متاسفانه امروز شاهدیم بعضی از افرادی که اعتقادی به رأی مردم ندارند می خواهند با مشارکت حداقلی به قدرت برسند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران خطاب به شهروندان گفت: اقلیتی پنج درصدی می خواهد با مشارکت حداقلی سرنوشت مردم را رقم بزند، اجازه ندهید تا سرنوشت ۱۰۰ درصد مردم از سوی این اقلیت رقم بخورد.

فراهانی با بیان اینکه مهمترین دغدغه ما جمهوریت نظام است، گفت: ما در این زمینه احساس خطر می کنیم و نگرانیم که در دوره های بعدی دیگر چیزی به نام جمهوریت وجود نداشته باشد.

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم تا افرادی با سوء استفاده از فضای پیش آمده و سردی مردم نسبت به انتخابات دوباره شعارهای رنگارنگ می دهند و صراحتا با عنوان دوباره خدمت می خواهند به دوره ای برگردند که مردم در آن ۱۴ سال شاهد آن بودند. می خواهند دوباره به شهرفروشی بازگردیم.

او ادامه داد: ما در دوره چهار ساله، عدالت منطقه ای را رعایت کردیم. اصلی ترین دغدغه ما عدالت در شهر بود. ما امروز هم تیم شدیم و ۲۱ عضو لیست جمهور می خواهیم تا اجازه چپاول دوباره منابع شهر را به سودجویان و سوداگران شهر ندهیم.

این عضو فهرست انتخاباتی لیست جمهور با اشاره به ضرورت توزیع مناسب و عادلانه خدمات در تهران گفت: مسئله ما عدالت در جنوب شهر و کم کردن فاصله شمال و جنوب است. فاصله طبقاتی باید کم شود. چرا در یک منطقه از تهران باید ۲۶ بیمارستان و در منطقه ای دیگر مانند منطقه ۱۹ حتی یک بیمارستان هم نباشد. ما در این دوره از شورای شهر زمینی را برای ساخت یک بیمارستان مجهز برای شهروندان جنوب تهران اختصاص دادیم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران گردشگری رشد انقلاب انتخابات مشکلات بودجه شورای شهر شهر تهران فاصله طبقاتی بیمارستان شورای شهر تهران مجید فراهانی انتخابات 1400 لیست جمهور شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ نفر لرستانی از اقشار مختلف مردم اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان نور امسال است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • گفت و شنود/ بخر دیگه‌!
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها