Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته چهارم لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ رو در روی تیم ملی قدرتمند برزیل قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان -  هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ امشب (چهارشنبه) با برگزاری هشت دیدار آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین بازی خود در این رقابت‌ها از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف تیم قدرتمند و پرستاره برزیل رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ولادیمیر آلکنو در این بازی، ایران را با ترکیب سعید معروف، سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و آرمان صالحی در پست لیبرو به میدان فرستاد.

این دو تیم تاکنون ۱۳ بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم برزیل ۱۰ پیروزی بوده و ایران هم ۳ بار موفق به شکست این تیم شده است. همچنین در سه بازی آخر برزیل برنده بوده است.    ست اول: ۲۵ بر ۱۹ به سود برزیل   بازی با کسب امتیاز نخست برای ایران کسب شد، اما در ادامه و در دو رالی دیدنی و طولانی این برزیلی‌ها بودند که با استفاده از توپ برگشتی ۴ بر ۲ پیش افتادند. برزیلی‌ها توانستند برتری دو امتیازی خود را بازیایند و دو تیم در امتیاز ۸ بر ۶ برای زردپوشان وارد زمان استراحت فنی نخست شدند. کاظمی با سرویسی پرقدرت دریافت اول حریف را به مشکل انداخت تا بازیکنان ایران دهمین امتیاز را بگیرند و اختلاف به حداقل برسد. در صحنه امتیاز دوازدهم برزیل، آلکنو به شدت به رای داور بازی برای اعلام خطای موسوی معترض بود و داور به او کارت زرد نشان داد.   در ادامه بازیکنان ایران یک امتیاز دیگر از دست دادند تا آلکنو در نتیجه ۱۴ بر ۱۰ زمان استراحت بگیرد. پس از این وقفه موسوی دفاع شد و سپس بازیکن برزیل امتیاز سرویس گرفت تا دو تیم در نتیجه ۱۶ بر ۱۰ وارد زمان دوم استراحت فنی شوند. با رسیدن به اواخر ست حتی ورود جواد کریمی و بردیا سعادت به جای معروف و کاظمی کارساز نشد و ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود برزیل به اتمام رسید.   ست دوم     بیشتر بخوانید: رکورد عجیب و جدید ستاره هلندی در لیگ ملت‌های والیبال + آمار

ادامه دارد ...

برچسب ها: فدراسیون والیبال لیگ ملت‌های والیبال 2021

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال لیگ ملت های والیبال 2021 لیگ ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • سهمیه اروپایی اونای امری آماده شد؛ شکست سنگین وست‌هم در دربی لندن
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم