Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:49:20 GMT

لیگ ملت‌های والیبال/ ایران ۱ - ۱ برزیل

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۷۲۸۳

لیگ ملت‌های والیبال/ ایران ۱ - ۱ برزیل

تیم ملی والیبال ایران در دور یازدهم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف برزیل رفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال مردان ایران در یازدهیمن دور از رقابت‌های لیگ ملت‌ها، چهارشنبه ۲۶ خرداد از ساعت ۲۳.۳۰ به مصاف برزیل قدرتمند رفت.

بلندقامتان ایران در حالی مقابل برزیل صف آرایی کردند که در ۱۰ بازی گذشته مقابل هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا به پیروزی رسیده و به ژاپن، روسیه، صربستان،  آلمان و استرالیا بازی را واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 تیم ملی والیبال برزیل سال‌ هاست که در رده نخست جهان قرار دارد و در این مسابقات هم با ترکیب تا دندان مسلح پا به میدان گذاشته است. بلندقامتان برزیل با ثبت ۹ پیروزی و یک شکست در رده نخست لیگ ملت های والیبال قرار دارند و این درحالی است که تیم ملی والیبال ایران با پنج پیروزی و پنج شکست در رده هشتم این مسابقات ایستاده است. فرانسه تنها تیمی بوده که در این دوره از مسابقات موفق شده برزیل را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست دهد.

در ۱۰ بازی اخیر این دو تیم، تیم ملی والیبال برزیل موفق شده ۹ پیروزی کسب کند و سهم برد ایران تنها یک پیروزی در سال ۲۰۱۴ (مسابقات لیگ جهانی) بوده که با نتیجه ۳ بر ۱، بازی به سود ایران تمام شده است.

بلندقامتان ایران با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابرکاظمی و آرمان صالحی (لیبرو)  مقابل برزیل صف‌آرایی کردند.   

ست اول: ایران ۱۹ - ۲۵ برزیل

در امتیاز ۳ به سود برزیل، رالی زیبایی بین تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال برزیل شکل گرفت که در آخر ملی پوشان برزیل موفق شدند امتیاز این توپ را کسب کنند.

در امتیاز ۴ به سود ایران، میثم صالحی توانست از سرویس مستقیم برای ایران پوئن کسب کند.

در ابتدای این ست، ملی پوش برزیل سرویس را خراب کرد تا نتیجه ۷-۶ به سود برزیل شود.

والیبالیست های ایران که با لباس سورمه ای مقابل تیم ملی برزیل با لباس زرد قرار گرفته بودند، در ابتدای این ست با نتیجه ۱۰-۸ از حریف خود عقب افتادند.

سرویس های سرعتی صابر کاظمی، دریافت را برای ملی پوشان والیبال برزیل سخت کرده بود به طوری که برزیل همچنان با امتیاز ۱۱-۱۰ از ایران پیش بود.

در امتیاز ۱۲ به سود برزیل، داور امتیاز توپ را به سود برزیل اعلام کرد که با عصبانیت آلکنو همراه بود و صحبت های سرمربی روس با داور تاثیرگذار نبود تا نتیجه ۱۲-۱۰ به سود بلندقامتان برزیل شود.

در ادامه این ست، برزیل تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۱۵-۱۰ از ایران پیش بیفتد و همین موضوع باعث شد آلکنو عصبی شود.

در اواسط ست اول این دیدار، جواد کریمی و بردیا سعادت وارد میدان شدند تا شاید نتیجه به سود ایران تغییر کند.

اسفندیار که در انتهای این ست وارد میدان شد، با سرویس های قدرتی کار را برای تیم ملی برزیل سخت کرد تا اختلاف کمتر شود و نتیجه ۲۳-۱۹ به سود ملی پوشان برزیل شود.

ملی پوشان ایران در این ست پر اشتباه ظاهر شده و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ مقابل برزیل شکست خوردند.

ادامه دارد... 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ واليبال تیم ملی والیبال والیبال برزیل سود برزیل ملی پوشان لیگ ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال ایران با سه پیروزی مقابل افغانستان، بحرین و کویت در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا راهی مرحله حذفی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد تا حالا خود را برای دیدار با قرقیزستان آماده کند.

بهروز عظیمی جوان‌ترین بازیکن حاضر در جمع ملی‌پوشان فوتسال ایران که در دیدار با بحرین هم توانست گل زیبایی را به ثمر رساند در خصوص آخرین وضعیت خود و هم تیمی‌هایش با رسانه فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی را انجام داد.

عظیمی در خصوص حال و هوای تیم پس از صعود به دور حذفی جام ملت‌های آسیا گفت: خدا را شکر آخرین بازی گروهی را مقابل کویت با پیروزی پرگل و بدون گل خورده پشت سر بگذاریم. جو تیم خیلی خوب است. خدا را شکر جو تیم روز به روز بهتر و تمرکز بالاتر می‌رود. همدل‌تر از همیشه شده‌ایم تا هر آنچه کادر فنی برای ما منظور کرده‌است را در مسابقه اجرا کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی برای ملت ایران بگیریم.

بازی مقابل قرقیزستان می‌تواند سخت باشد. چند ماه پیش با آنها بازی کردیم. قرقیزستان در همان بازی توانست در چند دقیقه ابتدایی فشار بیاورد اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پیروز شویم و جشن صعود به مرحله بعدی را بار دیگر بگیریم.

او در خصوص اولین تجربه اش در جام ملت‌ها گفت: سطح مسابقات فوق‌العاده بالاست. همه تیم‌ها خیلی پیشرفت کرده اند و دیگر هیچ دیداری ساده نیست. من در دوره‌های قبلی نبودم اما از باتجربه‌ها می‌شنوم که چقدر همه تیم‌ها عوض شده‌اند. تمام تیم‌ها پیشرفت داشته اند. وقتی ژاپن قهرمان دوره قبل در مرحله گروهی حذف شد معنی اش جام شگفتی‌ها در این دوره است. از کادر فنی بابت اعتمادی که داشتند خیلی تشکر می‌کنم. احساس خوبی دارم در جمع فعلی هستم و برای موفقیت کشورم تلاش می‌کنم.

این بازیکن جوان در خصوص هدف تیم ملی در این بازی‌ها هم گفت: وقتی به قهرمانی فکر می‌کنید هیچ چیز دیگری مهم نیست. واقعاً قرقیزستان با برزیل در مسیر قهرمانی فرق نمی‌کند. باید با تمام توان بازی کرد و به پیروزی در هر دیدار رسید. تیم ملی ایران به هیچ چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند.

کد خبر 6087003

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف