Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@10:29:38 GMT

ما آمده ایم تا بمانیم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۷۳۸۲

ما آمده ایم تا بمانیم

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درآستانه برگزاری است، انتخاباتی که نماد وحدت، یکپارچکی و همزبانی ملت ایران است و قطعاً این همبستگی درتعیین سرنوشت کشورمان بسیار حائز اهمیت است.

 از دیدگاه من انتخابات ریاست جمهوری مهم‌ترین و حساس‌ترین رویدادی است که پیش روی مردم قراردارد و این ملت ایران هستند که می‌توانند این اتفاق مهم را به درستی هدایت و همراهی کنند، رویدادی که مردم دنیا هم به آن چشم دوخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت در انتخابات حق همه ملت است و این حق برای هر فردی محفوظ بوده است. بنابراین بهتر آن است با بینش و آگاهی بیشتر بهترین و صالح‌ترین را برگزینیم و نقش فعالی در این روزها داشته باشیم. البته که مردم کشور ما، مردمی باهوش و آگاه هستند و با وجود مشکلات معیشتی، گرانی و وضعیت اقتصادی در این بیش از 40 سال ثابت کردند هر زمان که لازم باشد با همه ناملایمات روزگار در صحنه حضور خواهند داشت و در موقعیت‌های حساس و بزنگاه‌های تاریخ به میدان آمده‌اند چه در انتخابات چه در راهپیمایی و دیگر مشارکت‌های دسته جمعی.  به شخصه به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری شاهد این موضوع و هوشمندی مردم بوده‌ام. باید بگویم که این امیدواری وجود دارد بار دیگر هم مردم حضور جمعی خود را به اثبات برسانند و این شرکت در انتخابات را حق خود بدانند، نه آنکه کناره‌گیری کنند به این دلیل که کشور ما به لحاظ سیاسی در وضعیتی قرار دارد که از هر طرف دشمنان ما تلاش‌شان بر این است  مردم را از صحنه انتخابات دور کنند و با همه قوا و تبلیغات مختلف سعی در ناامیدی مردم در این مشارکت ملی دارند تا به پای صندوق‌های رأی نیایند و به اهداف خود برسند.
اما این اطمینان وجود دارد مردم عزیز ایران  بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات میهن اسلامی‌مان می‌افزایند و با شرکت در انتخابات همچنان حقانیت خود را به اثبات می‌‌رسانند. چرا که همان طور که اشاره کردم مردم کشورمان به لحاظ اقتصادی در مضیقه هستند اما هوش سرشار آنها ایجاب می‌کند به پای صندوق‌های رأی بیایند و به نظر من این انتخابات بسیار مهم است و با توجه به تبلیغات مسمومی که می‌بینیم این انتخابات یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین انتخابات ایران است و مردم عزیز این موضوع را بخوبی می‌دانند و درک کرده‌اند و بر خود می‌دانند که تا بار دیگر این وحدت و همزبانی را به گوش دنیا برسانند. بنابراین حضور مردم پای صندوق‌های رأی بدون اعتنا به ترویج تبلیغات مسموم دشمنان می‌تواند پیام بسیار خوبی برای ایران عزیز ما باشد و هر فرد عزیزی که به عنوان رئیس جمهوری انتخاب می‌شود بی تردید با بودن چنین پشتوانه‌ای می‌تواند به امید بهتر و اعتبار بیشتر در ایران و عرصه جهانی به کار خود ادامه بدهد و پرچم سه رنگ کشورمان همچنان باافتخار در دنیا به اهتزاز درآید و در پایان باید بگویم:
پر شور و دلیر و پر توانیم/ ما آمده‌ایم تا بمانیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلنوشته‌ای برای مردم فلسطین؛ مرا به غزه ببر، طاقتم سرآمده است

میلاد عرفان پور از شاعران سرشناس کشورمان تا کنون چند شعر درباره جنایات رژیم صهیونیستی  و مظلومیت مردم غزه سروده است که در ادامه شعری با عنوان "مرا به غزه ببر، طاقتم سرآمده است..." را می خوانید:

به جز دریغ، چه از دست من برآمده است؟!
مرا به غزه ببر، طاقتم سرآمده است 
هنوز داغِ خبر‌های پیش از این، تازه‌ست 
خبر رسیده، خبر‌های دیگر آمده‌است
خبر رسیده... خبر، کودکی‌ست در آوار
که زار زار پی نعش مادر آمده است 
خبر رسیده... خبر، بی‌قراری پدری‌ست
که لرزه بر تنش از سوگ دختر آمده است
خبر رسیده، خبر، ضجه‌ی پرستاری‌ست
که از تنفس گل‌های پرپر آمده است 
خبر رسیده... ولی خواب برده دنیا را
خبر رسیده: کجایید؟! محشر آمده است
مرا به غزه ببر تا نماز بگزارم
که صبح صادقِ الله اکبر آمده است 
بیا به غزه ببر، شعر خون چکان مرا
که آفتاب زده... تیغ‌ها برآمده است 
بگو به حرمله، در چله تیر مگذارد
بگو که دوره‌ی کودک‌کشی سرآمده است
از این نبرد مبادا که جابمانم من
که حیدر است پی فتح خیبر آمده است

نه! کارساز نشد شعر... کارزار کجاست؟
مرا به غزه ببر طاقتم سرآمده است...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ماه خدا

دیگر خبرها

  • کسانی که می‌گویند احزاب وارداتی و غیربومی هستند، تاریخ سیاسی ایران را نخوانده‌اند
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • فرهنگ تحزب‌گرایی در کشور شکل نگرفته است
  • قلعه‌نویی: آزمون بخاطر علاقه به مردم ترکمن به عشق‌آباد آمده
  • چرا نمی‌توانیم در سال جدید بر روی تصمیمات مان بمانیم؟
  • دلنوشته‌ای برای مردم فلسطین؛ مرا به غزه ببر، طاقتم سرآمده است