Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو حزب ندای ایرانیان گفت: بدنه جریان اصلاحات و بخش قابل توجهی از احزاب، آقای همتی را به عنوان گزینه نهایی خود انتخاب کردند.

«سعید نورمحمدی»، عضو حزب ندای ایرانیان، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا اظهار کرد: اصلاح طلبان به عنوان جبهه اصلاح طلبان که در واقع یک ائتلاف است به این نتیجه نرسیدند که از  کاندیدایی حمایت نکنند اما بدنه جریان اصلاحات و بخش قابل توجهی از احزاب، آقای همتی را به عنوان گزینه نهایی خود انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این انتخابات می تواند یک جرقه ای برای گذر جوانان اصلاح طلب و بدنه اصلاح طلبان از تصمیم گیران جبهه اصلاحات در راس باشد و یک شکاف عمیق را در انتخابات فارغ از اینکه چه کسی رای بیاورد یا نیاورد به وجود بیاورد. در مجموع فکر می کنم آقای همتی به عنوان گزینه اصلاح طلبان تثبیت شده و افرادی که همیشه به کاندیدا اصلاح طلبان رای می دادند یا تصمیم گرفتند که به آقای همتی رای بدهند، یا در حال بررسی این هستند که به آقای همتی رای بدهند و یا در انتخابات شرکت نکنند.

نورمحمدی تصریح کرد: من تصورم این است که انتخابات بین آقای رئیسی و همتی به دور دوم می رود و چنانچه این اتفاق بیفتد مطمئنم که آقای همتی است که به عنوان رئیس جمهور ایران در مراسم تحلیف، حضور پیدا خواهد کرد.

او در ادامه سخنان خود با اشاره به مناظره ها عنوان داشت: مناظراتی که در تلویزیون انجام شد و برنامه هایی که کاندیداها ارائه کردند، بیانگر یک شکاف اصلی در حوزه انتخابات بود آن هم شکاف از یک سو، افرادی که اعتقاد داشتند که باید با دنیا ارتباط داشته باشیم و مناسبتاتمان، خصوصا مناسبات اقتصادی مان را با دنیا تنظیم کنیم و افرادی که اعتقاد چندانی به مناسبات درست با دنیا نداشتند.

نورمحمدی ادامه داد: در این مناظرات آقای همتی نماد افرادی بودند که گفتمان اول را نمایندگی می کردند و آقای رئیسی نماد کاندیداهایی بودند که گفتمان دوم را نمایندگی می کردند گرچه که وی یک جاهایی از تعامل با دنیا هم حرف زدند اما، با توجه به رویکردهای اقتصادی که ارائه کردند عملا در دسته دوم خود را جا انداختند.

او متذکر شد: آقای خاتمی در نامه ای که به آقای مهرعلیزاده نوشتند و از او تقدیر کردند به صورت کاملا مشخص به رای اعتراضی مردم و در واقع تغییر نتیجه انتخابات بر اساس سناریوی که طراحی شده اشاره و مردم را دعوت به مشارکت کردند. قطعا مخاطب آقای خاتمی رای دادن به آقای همتی است. 7

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اصلاح طلبان انتخابات عنوان رئیس جمهور تلویزیون انتخابات همتی انتخابات 1400 آقای همتی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء فرهنگ ترافیکی عابران پیاده، کاهش تصادفات را رقم می‌زند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی‌زاده عصر سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: بیشترین تلفات ناشی از سوانح رانندگی در شهرهای استان را عابران پیاده رقم می‌زنند که سالانه تعداد زیادی از عابرین به همین علت جان خود را از دست می‌دهند.

وی افزود: بعضی از عابران پیاده تصور می‌کنند همیشه و در تمام معابر حق تقدم دارند و صرفاً رانندگان باید در هنگام تردد، حواسشان به عابران پیاده باشد اما واقعیت این است که عوامل زیادی سبب حواس پرتی راننده شده و این حواس پرتی می‌تواند حوادث ناگواری را برای عابران پیاده رقم بزند.

رئیس پلیس راهور استان، بیان کرد: اگر فرهنگ سازی لازم برای تغییر در رفتار ترافیکی عابران پیاده انجام نشود، قطعاً این آمار، افزایش خواهد داشت.

وی به عابران پیاده توصیه کرد: هنگام عبور از عرض خیابان با تلفن همراه صحبت نکنند و حواسشان به ملزومات عبور از خیابان باشد و خوب ببینند و خوب دیده شوند.

سرهنگ همتی زاده، پرهیز از عجله و شتاب و خودداری از انجام حرکات غیر قابل پیش بینی، عبور از محل‌های مجاز مانند پل‌های عابر پیاده و خط کشی‌ها، پیاده شدن از درب عقب سمت راست خودرو، استفاده از پیاده رو و پرهیز از تردد در طول خیابان را از مهمترین وظایف عابران پیاده در رفتار ترافیکی برشمرد.

وی تصریح کرد: رفتار غیر منصفانه برخی اصناف در قرار دادن پایه و میز فروش کالا در جلو مغازه و پیاده رو برای تبلیغ وفروش، باعث تغییر مسیرحرکتی عابرین به داخل خیابان شده که این نیز از عوامل تصادف بوده که لازم است به این نکات توجه جدی شود.

سرهنگ همتی زاده از دستگاه‌های مسؤول خواست با فراهم ساختن زیر ساخت‌های محل عبور امن عابر پیاده و توسعه ملزومات ترافیکی این حوزه در افزایش ایمنی محل‌های عبور عابران پیاده کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه یک سوم تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در شهرهای استان، عابران پیاده هستند، فرهنگ سازی و ارتقا رفتار ترافیکی عابران پیاده را یکی از راهکارهای کاهش تصادفات عنوان کرد.

کد خبر 6080247

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • ارتقاء فرهنگ ترافیکی عابران پیاده، کاهش تصادفات را رقم می‌زند
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین