Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر پرویز قزلباش شامگاه چهارشنبه در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران استان افزود: در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و این استان، سامانه‌ای تعریف شده است که عوارض واکسن از درجه مختلف خفیف تا شدید و تمامی مشخصات دریافت‌کنندگان واکسن در آن ثبت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون عوارض جدی ناشی از تزریق واکسن کرونا و یا فوتی بلافاصله بعد از تزریق، گزارش نشده است تصریح کرد: در این خصوص کمیته استانی و کشوری وجود دارد، و وضعیت فردی که فوت کرده در این کمیته توسط محققین و دانشمندان مربوطه بررسی می‌شود و در صورت تشخیص فوت بخاطر تزریق واکسن، مورد مربوطه به مراجع رسمی اطلاع‌رسانی و در صورت اثبات به کارخانه سازنده واکسن هم اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول درخصوص واردات جدید واکسن کرونا و نحوه واکسیناسیون ادامه داد: محموله جدیدی از واکسن وارد استان شده است و براساس نوبت‌دهی از هفته بعد تزریق انجام خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت تزریق دوز دوم واکسن نیز اظهار داشت: تزریق دوز دوم واکسن‌ها براساس دستورالعمل وزارتی، به همان طریق که دوز اول را دریافت کرده اند، خواهد بود و در این خصوص جای نگرانی نیست.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه واکسن‌های ایرانی هم وارد چرخه تزریق خواهند شد، گفت: براساس مصادیق مشخص توزیع، این نوع واکسن در اختیار همه استان‌ها قرار خواهد گرفت و به این مهم باید توجه داشت که تزریق واکسن‌های ایرانی، بلکه نوع خارجی هم اختیاری است و براساس قانون هیچ اجباری نیست.

وی خاطرنشان کرد: همچنان گروههای سنی اعلام شده ۷۰ سال در نوبت تزریق قرار دارند و در زمان حاضر برای سنین بعدی اعلام نشده که امیدواریم با ورود واکسن ایرانی و یا واکسن مشترک ایرانی و خارجی، واکسیناسیون سرعت بیشتری یافته و گروههای بیشتر تحت پوشش قرار بگیرند.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان تولید واکسن زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان تولید واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان تولید واکسن زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳۸ میلیون تومانی ماهی فروش متخلف در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی پیرامون کشف ماهی فاسد، پرونده این تخلف برای رسیدگی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: با بررسی شعبه و با توجه به نتیجه کارشناسی دامپزشکی، متهم علاوه بر معدوم سازی ماهی فاسد توسط بازرسان و پلمب واحد صنفی به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با تأکید بر رسیدگی به موقع به تخلفات واحد‌های صنفی، ادامه داد: سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی همواره آماده دریافت شکایات مردمی است.

وی گفت: این سامانه مربوط به ثبت شکایات مردمی است به این صورت که مستندات مربوط در آن ثبت می‌شود و سپس بازرسان تعزیرات نسبت به بررسی آنها اقدام می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد: در صورتی که مستندات مربوطه قابل استناد باشد، پرونده تشکیل می‌شود؛ در غیر این صورت از روال خارج خواهد شد.

تعزیرات حکومتی استان سال گذشته به حدود هفت هزار و ۵۰۰ پرونده در حوزه کالا و خدمات رسیدگی کرد.

بیشترین پرونده‌های مورد بررسی در حوزه کالا و خدمات مربوط به درج نکردن قیمت و گرانفروشی، کم فروشی و تقلب بوده است.

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت
  • جریمه ۲۳۸ میلیون تومانی ماهی فروش متخلف در زنجان
  • خوردن هندوانه در چه شرایطی باعث «اُوِردوز» می‌شود؟
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • میانگین سن فوتی‌های کشور چند سال است؟
  • خیرآباد زنجان به عنوان سردترین منطقه استان زنجان گزارش شد
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟