Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود با اشاره به افزایش تعداد صندوق‌های رأی شهرستان شاهرود در انتخابات ۱۴۰۰ افزود: در این دوره از انتخابات ۲۳۸ صندوق در سطح شهرستان آرای شهروندان را دریافت می‌کنند که از این تعداد ۱۹۳ صندوق ثابت و ۴۵ شعبه سیار است.

او اضافه کرد: پنج شعبه ویژه انتخابات ریاست جمهوری و ۱۵ شعبه نیز ویژه خواهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شاهرود با بیان اینکه بیش از ۶ هزار نفر در برگزاری انتخابات در شهرستان شاهرود همکاری می‌کنند، اظهار داشت: عوامل اجرایی، اعضای هیأت‌های نظارت شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی، اعضای هیأت بازرسی، نمایندگان فرماندار و نیرو‌های نظامی و انتظامی از جمله این افراد هستند.

معاون استاندار سمنان با تأکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم در شعبه‌های اخذ رأی، یادآور شد: گرچه مردم به رعایت این شیوه نامه‌ها مقید هستند، اما بر رعایت فاصله اجتماعی نظارت جدی می‌شود و امکانات بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز برای شعبه‌ها تأمین شده است.

جلالی به نام نویسی ۸۱۶ داوطلب شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان شاهرود اشاره کرد و ابراز داشت: این آمار در مقایسه با دوره قبل ۹.۱ درصد افزایش یافته است.

او درخصوص آمار نامزد‌های شورای شهر شاهرود نیز گفت: تاکنون با انصراف ۱۱ تن از نامزد‌های شورای شهر شاهرود، تعداد این افراد از ۱۱۶ به ۱۰۵ نفر کاهش یافته است.

برای برگزاری ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شهرستان شاهرود ۲۰۵ تن نامزد هستند که از این تعداد ۱۳۴ تن در شهر شاهرود، ۱۵ تن در بیارجمند، ۱۵ تن در بسطام، ۱۶ تن در مجن، ۹ تن در کلاته خیج و ۱۶ تن نیز در شهر رویان داوطلب شده‌اند.

همچنین در روستا‌های این شهرستان نیز ۹۳ تن در بخش مرکزی، بیارجمند و بسطام خود را در معرض انتخاب مردم گذاشته اند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 نامزد انتخابات شهرستان شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیای دم به صلح و سازش منتهی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجدسلیمان اتفاق افتاد که منجر به قتل یک زن شد و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده را تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر برقراری صلح بین اعضای خانواده، با دستور قضائی وی و پیگیری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده برای حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد و با دعوت از اعضای خانواده و برگزاری جلسات متعدد در راستای ایجاد صلح و سازش میان آن‌ها، اقداماتی صورت گرفت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از چهار ماه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچ‌گونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی اضافه کرد: میان اعضای خانواده برادری، رفع کدورت شد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با آن به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 747158

دیگر خبرها

  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • آمادگی دادگستری شاهرود برای تعاملات آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد