Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ممنوعیت فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در مازندران از ساعت هفت صبح امروزپنج‌شنبه برقرار شد و این در حالی است که ترافیک تبلیغاتی در ۲۴ ساعت گذشته در شهر‌ها بسیار سنگین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تبلیغات نامزد‌های شورا‌ها دیشب به اوج خود رسید و آن‌ها و هوادارانشان تا صبح پنج‌سنبه در تکاپو برای جذب آرای مردم بودند، از برگزاری تجمع‌های انتخاباتی در خیابان‌های اصلی و پارک‌ها و بوستان‌ها گرفته تا توزیع و نصب آخرین پوستر‌های تبلیغاتی
فعالیت‌های مجازی نامزد‌ها هم دیشب به اوج خود رسیده بود و هواداران نامزد‌ها تا صبح یا با ارسال پیامک از دوستان و آشنایان حمایت از نامزد مورد نظر را می‌خواستند یا آن‌ها را در کانال‌های نامزد‌ها اضافه کردند.

تخلف انتخاباتی بود، اما کم
حسن نژاد رییس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: رقابت کاندیدا‌های شورا‌های شهر و روستا برای کسب بیش از ۱۲ هزار کرسی در مازندران پایان یافت و مورد حادی از تخلفات انتخاباتی مشاهده نشده است.

او افزود: ۵۶ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در استان، آموزش‌های لازم را دیده اند و روز جمعه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده هستند.

وجود سه ناظر در هر شعبه
حجت الاسلام زکوی رییس هیات نظارت بر انتخابات مازندران با بیان اینکه در هر شعبه یک تا سه ناظر حضور خواهند داشت و روند برگزاری انتخابات را رصد می‌کنند، گفت: ۱۵ هزار ناضر در استان مازندران، روز جمعه در برگزاری انتخابات در سر صنوق‌های رای حضور خواهند داشت.

او از کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها خواست با پرهیز از گمانه زنی‌ها پیش از موعد اعلام نتیجه نکند و اگر کاندیدایی به نتیجه انتخابات اعتراض دارد باید در چارچوب قانون عمل کند

خبر بروزرسانی می‌شود...

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها برگزاری انتخابات نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران و لغزندگی راه‌ها سبب واژگونی یک دستگاه تریلی در محور دامغان - سمنان محدوده موسوم به ابزار مهدی شد این امر ترافیک سنگینی را پدید آورد. با کمک عوامل راهداری و متصدیان امر، جاده هم اکنون باز اما لغزنده است. تصاویر اختصاصی مهر را سید حسین سید رضایی تهیه کرده است.

کد خبر 6087219

دیگر خبرها

  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان