Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@13:07:57 GMT

لیگ ملت‌های والیبال/ برزیل از سد ایران گذشت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۸۵۷۹

لیگ ملت‌های والیبال/ برزیل از سد ایران گذشت

به گزارش فارس، تیم ملی والیبال کشورمان در یازدهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 از ساعت 23:30 به مصاف برزیل رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 19 بر 25، 25 بر 23، 19 بر 25 و 21 بر 25 به سود برزیل خاتمه پیدا کرد. 

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و آرمان صالحی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان کشورمان از 10 مسابقه قبلی خود 5 پیروزی و 5 شکست در کارنامه خود دارند.

* ست نخست؛ 25 بر 19 به سود برزیل

هر  دو تیم بازی را بسیار نزدیک آغاز کردند، اما این برزیلی ها بودند که امتیاز 8 را زودتر کسب کردند تا در امتیاز 8 بر 6 به سود آنها، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول بروند. برزیلی‌ها که هدایت آنها در غیاب دال زاتو برعهده شوآنکه بود در امتیاز 14 بر 10 از ایران پیش افتادند تا آلکنو درخواست وقت استراحت کند. برتری برزیلی ها ادامه پیدا کرد تا در امتیاز 16 بر 10 یک بار دیگر هر دو تیم به وقت استراحت فنی بروند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 19 به سود برزیل خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 25 بر 23 به سود ایران

این ست را تیم ایران بهتر از برزیل شروع کرد. در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند، اما برزیلی ها در امتیاز 10 بازی را به تساوی کشاندند.  شاگردان آلکنو توانستند برتری خود را به دست آورده تا در امتیاز 16 بر 10 به سود آنها بازهم تیم‌ها به وقت استراحت فنی رفتند. برزیل در امتیاز 18 بر 17 از ایران پیش افتاد. این ست با نتیجه 25 بر 23 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ 25 بر 19 به سود برزیل

تیم ایران این ست را بهتر آغاز کرد، اما نتوانست روند خوب خود را ادامه دهد. در امتیاز 8 بر 6 به سود برزیل، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. چند امتیاز در این ست با حواشی همراه بود و بازیکنان و مربیان نسبت به تصمیمات داور معترض بودند. بازیکنان ایران در دریافت، سرویس و حمله اشتباهات زیادی داشتند تا نتیجه بازی 16 بر 12 به سود برزیل شد و هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 19 به سود برزیل خاتمه پیدا کرد.

ست چهارم؛ 25 بر 21 به سود برزیل

ست چهارم برای ایران با تغییرات اساسی آغاز شد. جواد کریمی، رضا عابدینی و بردیا سعادت وارد ترکیب شدند. برزیلی ها این ست هم عملکرد بهتری داشتند و در امتیاز 8 بر 4 به سود آنها، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند.  برزیل خوب و کم اشتباه ادامه داد تا در امتیاز 16 بر 8 به سود طلایی پوشان، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. سرویس های خوب اسفندیار و حمایت های کم نقص در زمین ایران موجب شد تا اختلاف امتیاز کمتر شود. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 21 به سود برزیل خاتمه پیدا کرد. 

طلایی پوشان تنها با قبول یک شکست مقابل فرانسه در صدر جدول رده بندی این دوره از رقابت های لیگ ملت‌های والیبال قرار دارند. 

تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در هفته چهارم امروز از ساعت 18:30 مقابل اسلوونی، پدیده این دوره از مسابقات قرار خواهد گرفت.

منبع: الف

کلیدواژه: نهایت با نتیجه بر 19 به سود برزیل امتیاز 8 نتیجه 25 تا در امتیاز برزیلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران گفت: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.

 با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت آبادان در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد افزود: نقاط ضعف این تیم زیاد بوده و امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.

او تاکید کرد کار برای ماندن مشکل شده، اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.

او همچنین گفت: قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!
  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد
  • هانیه رستمیان رکورد ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد