Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@06:17:36 GMT

افتتاح ۴ پروژه عمرانی در مناطق عشایری فارس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۸۶۷۴

افتتاح ۴ پروژه عمرانی در مناطق عشایری فارس

مدیرکل امور عشایر فارس همزمان با آغاز هفته جهاد کشاورزی از افتتاح ۴ پروژه عمرانی درحوزه تامین آب پایدار به صورت مجتمع‌های آبرسانی در مناطق عشایری استان خبر داد.

روح‌الله بهرامی با بیان اینکه امسال هفته جهاد کشاورزی با عنوان «جهادکشاورزی، پشتیبانی از تولید، امنیت غذایی» نامگذاری شده است، اظهار کرد: ۴ پروژه عمرانی در مناطق مختلف عشایری استان به بهره برداری می‌رسد که ۳۴۵ خانوار عشایری از آب پایدارسالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل عشایر فارس، او گفت: برای اجرای این پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات بند ه تبصره ۴ ملی و استانی هزینه شده است.

مدیرکل امور عشایر فارس ادامه داد: این پروژه‌های عمرانی شامل حفر و تجهیز چاه، برق رسانی، انتقال آب، احداث مخزن و شبکه توزیع است.

بهرامی اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها باعث تثبت زندگی عشایر، افزایش سطح برخورداری و حمایت از اشتغال بیش از ۱۰۰۰ نفر از عشایراستان را به همراه دارد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزگاه‌های عشایری ۱۴۰۳ در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی نوروزگاه‌های عشایری در ۳۰ و ۶۰ کیلومتری ورودی شهرها با هدف ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی پیش از آغاز نوروز بر پا و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

هر ساله پیش از آغاز نوروز ستاد خدمات سفر استان با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرائی از جمله اداره‌کل امور عشایر استان برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی تشکیل می‌شود که در سنوات گذشه نیز با برپائی نوروزگاه‌های عشایری در سطح استان مورد استقبال مردم، مسافران و مسئولان قرار گرفته بود.

امسال نیز این نوروزگاه‌های عشایری در ۳۰ و ۶۰ کیلومتری ورودی شهرها و همچنین در مراکز استان‌ها تحت عنوان نوروزگاه‌های عشایری از جمله در شهرستان‌های اهر، کلیبر، خداآفرین، جلفا و تبریز با برپائی ۱۲ مورد آلاچیق عشایری با هدف ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی پیش از آغاز نوروز بر پا و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل امور عشایر آذربایجان شرقی، مکانی برای استراحت موقت مسافران و رفع خستگی راننده‌ها و همچنین پذیرایی و اجرای مراسم سنتی، موسیقی محلی و آداب و رسوم نوروزی و فرهنگی عشایر است و علاوه بر آن فرصتی مغتنم نیز برای نمایش توانمندی‌های تولیدی و معرفی ظرفیت‌های اقتصادی عشایر و همچنین عرضه محصولات این جامعه تولیدکننده و زحمتکش به مسافران نوروزی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۴ نوروزگاه عشایری در ایلام
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • نوروزگاه‌ها باعث تقویت اقتصاد عشایر می‌شوند
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در استان فارس
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در فارس
  • نوروزگاه‌های عشایری ۱۴۰۳ در آذربایجان شرقی