Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار‎ ‎گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، قنبر کریم نژاد رییس هیات نظارت بر انتخابات در آذربایجان غربی در جلسه توجیهی بازرسان ویژه هیات نظارت استانی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: برای اخذ رأی در استان، ۲ هزار و ۷۸۹ شعبه اخذ رأی تعیین‌شده که هزار و ۸۹۴ شعبه ثابت و ۸۹۵ شعبه سیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  اظهار داشت: در این دوره از انتخابات به دلیل شیوع کرونا، ۶۷۸ شعبه اخذ رأی نسبت به انتخابات گذشته افزوده‌شده تا روند جمع‌آوری و اخذ آرا به‌راحتی انجام گیرد.

کریم نژاد با اشاره به حضور ناظران شورای نگهبان پای صندوق‌های رأی، اضافه کرد: برای هر شعبه به‌ طور میانگین ۳.۵ نفر و در کل حدود ده هزار نفر ناظر سازمان‌دهی و آموزش داده شده است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر این استان سه میلیون و ۴۳۵ هزار و ۷۰۳ نفر جمعیت دارد که ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

کریم نژاد اظهار داشت: با این آمار ۷۱ درصد جمعیت استان حائز شرایط رأی دادن هستند و از این تعداد ۶۴ هزار و ۹۵۱ نفر رأی اولی خواهند بود.

اوبیان کرد: بر اساس وظایف و اختیارات قانونی و به منظور حصول اطمینان از اجرای صحیح قانون انتخابات و صیانت از آرای مردم از ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی بازرسان ویژه به شهرستان‌های تابعه اعزام می‌شوند.

وی تاکید کرد: بازرسان اعزامی از استان باید به این نکته توجه داشته باشند که از ساعت هفت صبح پنج‌شنبه تبلیغات ممنوع است و باید نظارت کامل را داشته باشند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات نظارت اخبار انتخابات شورای نگهبان اخبار آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت بختیاری عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: چهار نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۲ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.

بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت ماه) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور اول در آبادان به طور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.

وی، تعداد شعب اخذ رأی را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و بیان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رأی از مردم آبادان را بر عهده دارند.

کد خبر 6088179

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید