Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی تأکید کرد:همه باید تلاش کنیم نامزدهای اصلح ، باتجربه و کننده کار را انتخاب کنیم و افرادی را برای شورا و ریاست جمهوری انتخاب کنیم که از راه طمع وارد این کار نشده باشند بلکه کسانی باشند که بتوانند مشکلی از مشکلات مردم را برطرف کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیمی، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: آیات متعدد قرآن کریم و روایات گوناگون ائمه معصومین مبنی بر دخالت در سرنوشت انسان‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید: "خداوند در سرنوشت مردم دخالت نمی‌کند مگر اینکه خود مردم بخواهند سرنوشت خود را تغییر دهند "این آیه بیانگر این مطلب است که اگر حاکمانی صالح یا ناصالح ،پرکار یا کم‌کار در جامعه حاکمیت می‌کنند علت اصلی آن مردمانی هستند که آن‌ها را انتخاب می‌کنند.

رحیمی بیان کرد: در سیره تاریخ ، وقتی مردم حضرت علی(ع) را به‌عنوان خلیفه انتخاب کردند حضرت علی(ع)اصلاحات گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و  فرهنگی برای جامعه رقم زدند اما وقتی مردم پیرو بنی‌امیه شدند در همه زمینه‌ها مخصوصاً در عرصه  فرهنگی و اجتماعی آسیب‌های فراوانی بر جامعه اسلامی وارد شد.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران نیز مردم مرتباً در انتخابات متعدد شرکت کردند و این شرکت و حضور مردم در انتخابات تأثیرات فراوانی در جامعه داشته است و شاهد رشدهای گوناگون اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و...بودیم اما در برخی انتخابات که مردم انتخاب حساب‌شده‌ای نداشتند می‌بینیم که چه آثاری را برای نظام جمهوری اسلامی و علی‌الخصوص مردم داشته است.

وی بیان کرد: در مقطعی وضعیت اقتصادی و امرارمعاش مردم گرفتار معضلات سختی می‌شود و قیمت‌ها به‌صورت افسارگسیخته در مقاطع مختلف افزایش پیدا می‌کند و کنترل ، نظارت و بررسی‌های لازم  شکل نمی‌گیرد که همه ناشی از انتخاب نادرست خود ما مردم بوده است.اگر می‌خواهیم افرادی سرکار بیایند که منجی کشور باشند ،اگر می‌خواهیم تغییر ایجاد کنیم باید پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

رحیمی تأکید کرد:همه باید تلاش کنیم نامزدهای اصلح ، باتجربه و کننده کار را انتخاب کنیم و افرادی را برای شورا و ریاست جمهوری  انتخاب کنیم که  از راه طمع وارد این کار نشده باشند بلکه کسانی باشند که بتوانند مشکلی از مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی گفت: امیدواریم همه مردم اعم پیر و جوان و زن و مرد پای صحنه بیایند و در سرنوشت خودشان دخالت کنند اگر سستی کنند طبیعتاً سرنوشت خود را به دست افرادی می‌سپارند که ممکن است خودشان نسبت به آن‌ها اعتمادی نداشته باشند، قهر کردن از صندوق رأی ، قهر کردن با سرنوشت خود انسان است.

کارشناس سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم به فضل الهی همه ما بتوانیم قدردان شهدا و کسانی که برای ایران اسلامی زحمت کشیدند پاسخگوی خون آن‌ها باشیم و برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنیم و در سایه اسلام و حکومت تشیع بتوانیم گام‌های مؤثری برای انقلاب برداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخاب کنیم سرنوشت خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم

به گزارش ورزش سه رامین رضاییان مدافع راست ملی پوش سپاهان در جریان بازی خارج از خانه این تیم مقابل ملوان کارت زرد گرفت.

بعد  از این اخطار گفته شد این بازیکن با دریافت این کارت زرد پنج اخطاره شده و دیدار حساس هفته بیست و پنجم تیمش مقابل پرسپولیس را از دست داده است که این مساله با توجه به سابقه حضور رضاییان در پرسپولیس می توانست اتفاق مهمی باشد.

با این وجود رضاییان بلافاصله بعد از بازی در انزلی و پیروزی تیمش با استوری اینستاگرامی به خبر محرومیتش واکنش نشان داد و تکذیبش کرد.

رضاییان با انشار تصویری از شادی گل دوم سپاهان که شهریار مغانلو کفش های او را به خاطر پاس گلش به صورت نمادین واکس می‌زند، نوشت:« نمیدونم برای چی خبر دروغ میزنید!خسته نمیشید؟من 3 کارت زرد دارم و برای بازی بعدی هیچ مشکلی ندارم...آرزوی حال خوب.»

با این حساب رضاییان فرصت این را خواهد داشت تا مقابل تیم سابقش بدرخشد و حضور او در بازی بزرگ مقابل پرسپولیس می‌تواند به جذابیت‌های آن مسابقه بیافزیاید.

دیگر خبرها

  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد
  • خطرات تشک نامناسب | مشکلی که هر شب خوابتان را جهنم می‌کند
  • انتخاب ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی