Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:29:36 GMT

سومین حرم اهل بیت (ع) آماده حماسه سازی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۹۰۷۰

سومین حرم اهل بیت (ع) آماده حماسه سازی

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: هواداران نامزدهای ریاست جمهوری و شورا دیشب تا آخرین مهلت‌های قانونی تبلیغات، فعالیت‌های خود را دنبال کردند. تلاش‌های هوادران نامزدها تا آخرین ثانیه‌های مهلت قانونی برای جلب آرای مردم به اوج خود رسیده بود تا آنجا که سامانه ارسال پیامکهای کوتاه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تا آخرین لحظات ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌های رسیده به خبرنگار مهر از سراسر فارس در ستادهای انتخاباتی این استان غوغای تبلیغات تا قبل از صبح امروز به پا بود و با پایان یافتن مهلت قانونی تبلیغات، هوادارانی که تمام تلاش خود را برای جلب نظر مردم به کار بسته بودند، حالا منتظر آغاز انتخابات هستند.

در این رهگذر، مجریان انتخابات در شهر سومین حرم اهل بیت (ع) برای برای فراهم کردن زمینه برپایی انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم در تکاپو هستند.

از آغازین لحظات امروز ۲۷ خرداد ماه و تنها یک روزه مانده به مهمترین رویداد سیاسی کشور، در شهر شیراز مرکز استان همیشه در صحنه فارس، همه ستادهای تبلیغاتی به ایستگاه پایانی خود رسیدند. البته شاید در دستان عابرین پیاده هنوز تک و توک تراکت‌هایی از نامزدهای وجود داشته باشد، اما با پایان مهلت تبلیغات طوفان پرخروش تبلیغات رنگارنگ کاندیداها جایش را به نسیم آرامش داده است.

این وضعیت در نقاط مختلف استان فارس نیز قابل مشاهده است. فضای مجازی نیز به تبعیت از قانون در آرامش فرو رفته و اکنون تنها موضوعی که در فضای مجازی مطرح می‌شود لزوم مشارکت حداکثری مردم است.

براساس اعلام ستاد انتخابات در استان فارس ۳ میلیون و ۵۸۰ هزار فارسی واجد شرایط رأی دادن هستند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس از پیش بینی بیش از ۳۵۰۰ شعبه اخذ رأی در این استان خبر داده و اعلام کرد که حدود ۱۳ هزار نفر اعم از سرناظر، ناظر مسئول و ناظر در شبکه نظارت انتخابات این دوره مشارکت وحضور داشته و کار نظارت انتخابات در فارس را عهده دار هستند.

حجت الاسلام محمد عباس زاده، روز سه شنبه همین هفته مصادف با ۲۵ خرداد در جمع خبرنگاران گفت: از تعداد کل حوزه‌های اخذ رأی استان فارس بیش از ۸۳۰ صندوق در شهرستان شیراز، پیش بینی شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: از جمع کل بازرسان و ناظران دفتر شورای نگهبان در فارس، حدود ۵۴۹ نفر سر ناظر، حدود سه هزار و ۸۵۰ نفر ناظر مسئول و حدود ۹ هزار نفر ناظر در ۳۶ شهرستان و ۵۸ بخش، رصد و پایش ونظارت انتخابات در این استان را انجام خواهند داد.

به گفته رئیس دفتر بازرسی و نظارت انتخابات استان فارس براساس آخرین آمار اعلامی، در استان فارس ۳ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۷۴۰ نفر در این دوره از انتخابات، واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد بیش از ۸۰ هزار رأی اولی، واجد شرایط می‌باشند.

کد خبر 5236968

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات تبلیغات انتخاباتی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها آمار کرونا چالش شفافیت انتخابات ریاست جمهوری اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی نظارت انتخابات استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله عبادی در نشست با جامعه قرآنی گفت: برای جامعه بشری انعکاس مسئله مهم است و باید در انواع مسائل جهت تبلیغات گام برداریم و واقعیت را به صورت باور منعکس کنیم.

وی افزود: باید حضور مبلغان در روستا‌ها و مساجد پررنگ شود، زیرا حضور آنها از اهمیت بالایی برخورداراست.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه استعمارگران سال هاست که بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و در تبلیغات خود حرف از حقوق بشر میزنند گفت: تبلیغات دشمن قوی است و باید در جهت آگاه سازی و تبلیغات به شیوه درست عمل کنیم، زیرا فرزندان ما تحت تاثیر آنها هستند و این جای نگرانی دارد.
آیت الله عبادی افزود: انقلاب اسلامی از هر سو مورد تهاجم داخلی و خارجی است و هر چند جمهوری اسلامی سالم‌ترین انتخابات را برگزار می‌کند، اما همچنان عده خاصی برگ انحرافی به صندوق می‌اندازند و تحت تاثیرتبلغیات غلط دشمن قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه به سخن حاج قاسم در خصوص اینکه جمهوری اسلامی حرم است گفت: اگر این حرم آسیب ببیند همه چیز آسیب می‌بیند و اکنون هسته‌های مقا‌ومت به برکت جمهوری اسلامی می‌توانند از خود دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران