Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه بهره‌گیری شود.

سید موسی خادمی در حاشیه جلسه شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است، اظهار کرد: شورای اداری استان در آستانه برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه، برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کمک به افزایش مشارکت در انتخابات را یک وظیفه دانست و تصریح کرد: اعضای شورای اداری استان با آمادگی کامل و با بهره‌گیری از تمامی تجهیزات و امکانات انتخابات ۲۸ خردادماه را برگزار خواهند کرد و همه جوانب برای حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی مهیا شده است.

استاندار لرستان ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات، افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه مهم است و از مردم می‌خواهیم با حضور خود در ساعات آغازین روز انتخابات در شعب اخذ رأی، در این امر ملی مشارکت کنند.

خادمی خاطرنشان کرد: در روز انتخابات به لحاظ مباحث بهداشتی همه جوانب و پروتکل‌ها به‌خوبی تمهید شده و هیچ مشکلی در این زمینه برای مردم وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.

استاندار لرستان با اشاره به موضوعات مرتبط با اعتبارات و بودجه جاری در استان، اضافه کرد: با توجه به اینکه فرصت جذب اعتبارات سال ۹۹ تا پایان تیرماه جاری است، دستگاه‌های اجرایی نسبت به تسریع در جذب این اعتبارات اقدام کنند و برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه انجام دهند.

خادمی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم برای جذب آن دسته از ردیف‌های بودجه‌ای که باید از طریق سازمان‌های مبدأ صورت گیرد را پیگیری کنند و قرار گرفتن در روزهای پایانی دولت تأثیری بر اراده مدیران در انجام وظایف نداشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی جمهوری اسلامی لرستان استاندار لرستان انتخابات رياست جمهوري انتخابات ۱۴۰۰ شوراي اداري مشاركت حداكثري مشارکت مردمی صندوق رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،‌ ولی پوری افزود: روسای ستاد شهرستان‌های کرج فردیس و اشتهارد و بخشداران مستقل کرج فردیس و اشتهارد ضمن رفع ایرادات مرحله اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تدابیر لازم در خصوص آمادگی کامل برای انتخابات پر شور با مشارکت بالا در تاریخ ۲۱ اربیهشت را اتخاذ کنند.

وی گفت: با توجه به چهار مولفه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی مشارکت ،سلامت، امنیت و رقابت با افزایش رضایتمندی عمومی و حضور مسئولان در بین مردم انشالله شاهد حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

ولی پوری در انتها تاکید کرد: باید شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی پادگان‌ها در استقرار شعبات مد نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است
  • اقدام سپاه افتخارآفرین بود
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخودار است
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور
  • تعداد باندهای ایست بازرسی مرصاد افزایش می‌یابد
  • ذوالنور: مشارکت در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود
  • ذوالنوری: مشارکت مردم در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود