Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@19:23:29 GMT

نماز جمعه فردا در سراسر فارس اقامه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۹۱۴۱

نماز جمعه فردا در سراسر فارس اقامه می‌شود

ایسنا/فارس رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس گفت: طبق مصوبه و مجوز ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا نماز جمعه ۲۸ خردادماه در تمام شهرهای زرد و نارنجی کرونایی استان اقامه خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین ملک مکان پنج‌شنبه ۲۷ خرداد به خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و همچنین بر اساس نرم افزار ماسک ۱۸ شهرستان استان فارس در وضعیت نارنجی و ۱۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، شهرستان‌های زرد را داراب، زرین دشت، فسا، سروستان، خرامه، ارسنجان، سرچهان، پاسارگاد، بوانات، خرمبید، مرودشت، سپیدان، بیضا، رستم، ممسنی، فراشبند، خنج، مهر اعلام کرد و افزود: طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، جمعه این هفته ۲۸ خرداد ماه، نماز جمعه در تمامی شهرهای زرد و نارنجی اقامه و برگزار می‌شود.

ملک مکان ادامه داد: شهرهایی که در وضعیت نارنجی قرار دارند، نمازجمعه در فضای باز یا سالن‌های بزرگ و دارای سقف مرتفع و با جمعیت محدود و زمان محدود برگزار خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس گفت: همچنین نمازجمعه این هفته شهر شیراز در مسجد شهداء (مصلای سابق) ابتدا خیابان ۹ دی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس کرونا شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه