Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:11:46 GMT

انتخابات فرصت دوباره برای برون رفت از مشکلات است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۹۱۵۲

انتخابات فرصت دوباره برای برون رفت از مشکلات است

محمد حسین نصرتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن دعوت از اقشار مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: این شهرستان همواره دارای مشارکت حداکثری در انتخابات بوده است و امیدوارم مردم فهیم این شهرستان بار دیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات ۲۸ خرداد ماه حماسه‌ای دیگر را در تاریخ این شهرستان رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به قرار داشتن شهرستان در شرایط زرد بیماری کرونا تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلیه شعب ثبت نام و اخذ رای اندیشیده شده است و جای هیچ گونه نگرانی برای مراجعان به شعب اخذ رای نیست.

رییس هیات اجرایی انتخابات نایین ادامه داد: ۲۰ نامزد انتخابات شوراهای اسلامی برای پنج کرسی شورای اسلامی شهر نایین در عرصه رقابت حضور دارند همچنین برای شهرهای انارک و بافران نیز به ترتیب ۹ و ۸ نفر نامزد برای ۵ کرسی رقابت خواهند کرد.
وی اظهار داشت: در مجموع ۶۴ شعبه اخذ رای در شهرستان در نظر گرفته شده است که از مجموع این شعب، ۴۹ شعبه ثابت و ۱۵ شعبه سیار است.

نصرتی ادامه داد: در شهرستان نایین ۳۴ روستای مصوب دارای شوراست که حدود ۲۰۰ نفر برای ۱۰۴ کرسی رقابت می‌کنند و در این میان ۳۳ روستا دارای شورای سه عضوی و فقط روستای چوپانان دارای شورای پنج نفره خواهد بود.
وی در پایان گفت: در این انتخابات در مجموع حدود  هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، محافظان شعب و سایر عوامل اجرایی و خدماتی در روز رای گیری در برگزاری انتخابات در شهرستان نایین با اصل بی طرفی و عمل به قانون مشارکت خواهند داشت.

شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ نایین مشارکت انتخاباتی اصفهان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ نایین مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ نایین مشارکت انتخاباتی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش شدید باران باعث جاری شدن سیلاب و روان آب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد و خساراتی به باغات، معابر راه‌های ارتباطی و شبکه آب آشامیدنی این روستا زد.
منصور شیشه فروش افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و برق برای ایمن سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌ها اقدام کنند.


وی ادامه داد: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز- کاشان و نیز برخی ازمحور‌های جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.
بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.
انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.
در ادامه ببینید تصاویری از جاری شدن سیل در روستای کهیاز در بخش زواره، روستای نهوج بخش مرکزی اردستان، روستای خرمدشت و چاه اسعد نایین و بارش تگرگ در جاده ظفرقند به نایین و گردنه ملااحمد نایین:

دیگر خبرها

  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال