Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات، رأی دادن به اقتدار و ارزش‌های نظام است، گفت: حضور مردم در انتخابات، رأی دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب، آرمان‌های امام راحل(ره)، جبهه مقاومت و ایثار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی تحت تأثیر فشارهای روانی معاندان، به دنبال این هستند که ناامیدی را در جامعه ترویج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هیچ کس به جز دشمنان نظام، از این خوشحال نمی شوند که مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند و این رویداد بزرگ خلق نشود.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه تکلیف و وظیفه همه ما، حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات است، افزود: انتخابات نشانه حضور و مشارکت است.

ملانوری ادامه داد: انتخابات در کشور ما نشانه پایبندی مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام است و حمایت و پشتیبانی جدی آنان از اردوگاه انقلاب و رهبری و ولایت را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات، رأی دادن به اقتدار و ارزش‌های نظام است، افزود: حضور مردم در انتخابات، رأی دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، آرمان‌های امام راحل(ره)، جبهه مقاومت و ایثار و به سرنوشت و آینده کشور است.

دعوت آیت‌الله مظاهری از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ‌آمادگی ایلام برای برگزاری ‌انتخاباتی پرشور/حضور نمایندگان بهداشتی در شعب اخذ رایعضو مجلس خبرگان: حضور حداکثری مردم در انتخابات، افزایش اقتدار نظام در عرصه بین‌الملل را به‌دنبال دارد

استاندار خراسان جنوبی گفت: هر کس در انتخابات شرکت نمی‌کند، سرنوشت و آینده او را دیگری رقم می‌زند، تصریح کرد: این انقلاب که با انتخاب مردم شکل گرفته، حرکت بزرگی را برای بشریت شروع کرده و ما با انتخاب‌های خود، راه  و مسیر آینده را نشان می‌دهیم.

ملانوری افزود: مثل همه انتخاب‌های بزرگ دیگر، برای استحکام پایه‌های نظام و استمرار این حرکت پرشتاب راه و رسم انقلاب، پای صندوق‌های رأی می رویم و افراد بهتر و اصلح تر را انتخاب می کنیم تا مدیریت اجرایی کشور، شهر و روستایمان را به دست بگیرند.

وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات، وظیفه و تکلیف است، ما  چطور می خواهیم پاسخگوی شهدایی باشیم که آینده خود را از دست دادند تا ما به راحتی بتوانیم برای آینده کشور و خودمان تصمیم بگیریم؟

استاندار خراسان جنوبی با بیان این که انتخابات، تعیین کننده سرنوشت است، گفت: انتخابات در کشور ما مردم سالاری دینی را ثابت می کند لذا وظیفه ماست که به عنوان تریبون داران نظام، اهمیت اصل شرکت در انتخابات را به مردم بگوییم.

ملانوری از آغاز فرآیند انتخابات از چندین ماه پیش خبر داد و اظهار داشت: تأکید ما همواره بر اصل بیطرفی و رعایت قانون توسط مجریان انتخابات بوده و این که هر کس از این قانون عدول کند و خدشه ای به اصل بیطرفی وارد کند، از گردونه خارج می شود.

وی با بیان اینکه مقدمات کار به طور کامل برای برگزاری انتخابات فراهم شده است، یادآور شد: امید است  با هوشیاری و درایت مردم، در انتخابات 28 خرداد با حضوری پرشور و آگاهانه، به دعوت رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) لبیک بگوییم و سیلی محکمی به دهان دشمنان بزنیم.

انتهای پیام/253/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی حضور مردم در انتخابات ارزش های نظام رأی دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"

متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی  مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران" به شرح زیر است:
به نام خدا

"یکی از سازمان‌ها و دستگاه‌های انقلابی که از آغاز انقلاب تا امروز، به طور یکنواخت و مستمر، به ارزش‌های انقلابی نزدیک‏تر و با آن آمیخته‏‌تر شده، بی‏ شک ارتش جمهوری اسلامی ایران است". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت محض از فرمان ویژه قافله سالار اسلام ناب، حضرت امام خمینی (قَدَّسَ ا‌لله نَفسُهُ الزَّکِیَّه) و پیوستن به جنبش انقلابی مردم در بحبوبه انقلاب، خط بطلانی بر تمام توطئه‌ها برای انحلال ارتش کشیدند، امام راحل (رِضوانُ الله تَعالیَ عَلَیه) به پاس این اقدام ارزشمند، ۲۹ فروردین ماه را روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی قهرمان نام نهادند.

تاریخِ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی به نیکی نشان می‌دهد ارتش مقدس جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه با حضوری درخشان و افتخارآمیز در عرصه‌های زمینی، هوایی و دریایی، دشمنان را از رویارویی و مقابله با نیرو‌های مسلح مقتدرِ جمهوری اسلامی ایران بیمناک ساخته، با بهره گیری از سرمایه‌های انسانی خلاق، متخصص و کارآمد، پله‌های ترقی و پیشرفت را در زمینه‌های مختلف علمی، نظامی و آموزشی با موفقیت طی کرده است و غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی با حضوری آگاهانه در همه عرصه‌های خوف و خطر، جنگ‌های سخت و نرم، بحران‌های حوادث و سوانح و ... همواره با تلاش برای حفظ آرامش و امنیت کشور، پاسدار جان ایرانیان بوده و هستند.

اینجانب فرارسیدن ۲۹ فروردین، " روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی" را به کلیه پرسنل خدوم، فرماندهان، افسران، درجه داران و سربازان فداکار ارتش جمهوری اسلامی در استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده، عزتمندی و اقتدار روز افزونِ خانواده بزرگ و باصلابت ارتش و دیگر نیرو‌های مسلح را ذیل ولایت امام عصر (ارواحنا فداه) و تحت زعامت فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) آرزومندم. 

جواد قناعت
استاندار و رئیس شورای تأمین استان خراسان جنوبی

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • عملیات «وعده صادق» گواهی بر این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است
  • هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"