Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@08:04:19 GMT

انتخابات ۲۸ خرداد ساعت ۷ آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۹۵۷۴

انتخابات ۲۸ خرداد ساعت ۷ آغاز می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ساعت ۲۴ دیشب(چهارشنبه ۲۶ خرداد) زمان تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و ساعت ۷ صبح امروز(پنجشنبه ۲۷ خرداد) تبلیغات نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پایان یافت و اگر کسانی پس از پایان زمان تبلیغات، دست به تبلیغات بزنند تخلف به شمار می‌رود و با آنان برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسرو دهقانی ادامه داد:برای حفظ سلامت مردم با توجه به شرایط کرونایی جامعه، محل‌های اخذ رای امروز، ضدعفونی می‌شوند و هنگام برگزاری انتخابات رای‌دهندگان باید فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

او با بیان اینکه انتخابات امسال ساعت ۷ یعنی یک ساعت زودتر از دوره‌های گذشته آغاز می‌شود، از رای دهندگان خواست در همان ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور یابند و رای گیری را به ساعت پایانی موکول نکنند که ازدحام صورت گیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: رای دهندگان باید برای رای دادن اصل شناسنامه را همراه داشته باشند هر چند بهتر است که کارت ملی نیز همراهشان باشد، زیرا با توجه به اینکه ثبت نام از رای دهندگان با دستگاه احراز هویت الکترونیک صورت می‌گیرد اگر کارت ملی فرد وجود داشته باشد کارت او در دستگاه قرار می‌گیرد و به سرعت احراز هویت می‌شود.

بیشتر بخوانید

بوشهری‌ها با تمام وجود در جهاد سیاسی انتخابات شرکت می‌کنند تبلیغات نامزد‌ها پس از زمان تعیین شده ممنوع است آمار واجدین شرایط رای به تفکیک شهرستان‌های استان بوشهر

دهقانی با اشاره به اینکه انتخابات شورای شهر در شهر بوشهر به صورت تمام الکترونیک است، عنوان کرد: نحوه رای دادن به این شیوه در فضای مجازی استان منتشر شده است و از شبکه صداوسیمای استانی هم پخش می‌شود که از شهروندان بوشهری می‌خواهیم آن را ببینند و با این روش آشنا شوند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر از رای‌دهندگان شهر بوشهر خواست پیش از اینکه وارد شعبه اخذ رای شوند کد نامزد‌هایی را که می‌خواهند به آنان رای دهند یادداشت کنند، زیرا در روش الکترونیک باید کد نامزد وارد دستگاه شود.

دهقانی گفت: شهروندان بوشهری هنگام مراجعه به شعب اخذ رای، پس از احراز هویت یک تعرفه رای برای انتخابات ریاست جمهوری و یک کارت الکترونیکی رای برای انتخابات شورای اسلامی شهر دریافت می‌کنند.

او بیان کرد: در دیگر شهر‌های استان احراز هویت رای دهندگان الکترونیکی است، اما رای دادن با تعرفه کاغذی صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: در هر شعبه اخذ رای دو صندوق برای جمع‌آوری آراء مردم تعیین شده است که صندوق آبی ویژه انتخابات ریاست جمهوری و صندوق قرمز ویژه انتخابات شورا‌ها است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و تیره‌های عشایری فردا جمعه ۲۸ خرداد ساعت ۷ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها استان بوشهر ریاست جمهوری رای دهندگان احراز هویت اخذ رای ساعت ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند استفاده از تجارب مردمی‌سازی است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، اکبر پورات در همایش تجلیل از معاونان فرمانداران و بخشداران سراسر استان بوشهر با تبریک سال جدید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت مردم در ماموریت‌های محوله تاکید و اظهار کرد: نقش بی‌بدیل مردم در تحقق دستاورد‌های نظام انقلاب اسلامی و حضور پرشور و موثر در صحنه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات اخیر بی‌نظیر بوده است.

وی افزود: در ۱۱ اسفند سال گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و تحقق ۴ مولفه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در استان بودیم و در این بین تلاش‌های مسئولان و دست‌اندرکاران برای اجرای کیفی فرایند انتخابات و صیانت از آرای مردم شایسته قدردانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان این‌که دشمن در تلاش بود تا میزان مشارکت مردم در انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد، بیان کرد: برگزاری مستمر برنامه‌های تبیینی و با رویکرد امیدآفرینی اقدام موثری بود که در سطح بخش‌ها و روستا‌های استان برای مقابله با این ترفند دشمنان انجام شد و بابصیرت مردم دشمنان به اهداف و نقشه‌های شوم خود نرسیدند.

پورات تداوم فعالیت‌ها در رویکرد امیدآفرینی، ارتباط بی‌واسطه با مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان و برنامه‌ریزی برای حضور عملیاتی مردم در برنامه‌های امسال برای تحقق شعار سال را از مهمترین اولویت‌های استان دانست و تاکید کرد: استفاده از تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال یک ضرورت است.

در پایان این همایش از از معاونان فرمانداران و بخشداران سراسر استان که در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال گذشته نقش‌آفرینی کردند تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بایدن و ترامپ هر دو با کاهش رای دهندگان خود مواجه شده‌اند
  • بازار قدیم بوشهر کجاست؟ + نکات بازدید از بازار قدیم بوشهر
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از تجارب مردمی‌سازی است
  • عروسی دختر شاه اینجا برگزار شد!
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • برج «طغرل» ؛ قدیمی ترین برج تهران مسافران را فرا می خواند