Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از انتخاب، سید محمود واعظی روز پنجشنبه درباره علت عدم استفاده دولت از فرصت ۸ دقیقه‌ای صدا و سیما برای دفاع از عملکرد خود، به ایرنا گفت: کمیته‌ای که به آن نامه نوشته شد، موضوع را بررسی کرد، فقط سه موضوع را انتخاب کرده و ۸ دقیقه برای پاسخگویی آن‌هم به شکل ضبط شده به دولت وقت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از مناظره اول، دو مناظره دیگر برگزار شد و نامزدها در این مناظرات هم حرف‌های نادرست دیگری گفتند و سیاه نمایی کردند؛ انگار دولت هیچ توفیقی نداشته است.

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: به نظر می رسد این نامزدها در ارتباط با جنگ اقتصادی از فشارهایی که آمریکا به کشور آورده بود، عبور کرده بودند و به جای اینکه به رفتار نامناسب ترامپ واکنش نشان بدهند و به او توهین کنند، به دولت توهین کردند.

رییس دفتر رییس جمهوری خاطرنشان کرد: ما تصمیم گرفتیم قضاوت را بر عهده مردم بگذاریم چرا که بهترین قاضی خود مردم هستند؛ این‌طور نیست که به هر دلیلی صدا و سیما و رسانه‌ها امروز مصلحت می‌دانند دستاوردهای دولت که از نظر ما دستاوردهای ملت است را نادیده بگیرند و ما هم بخواهیم به این شکل دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه دستاوردهای دولت دستاوردهای ملت است، اظهار کرد: اگر در بخش کشاورزی، صنعت، آموزش و پرورش و آموزش عالی توفیقاتی داشته‌ایم، باید از کشاورزان، کارگران، معلمان و اساتید تشکر کنیم.

وی ادامه داد: بهتر دیدیم زمان کمی بگذرد و گرد و غبار انتخابات فروکش کند. به هر حال حقایق خود را نشان می‌دهد و مردم دیر یا زود متوجه می‌شوند دولت در این شرایط سخت جنگ اقتصادی که همه بازارهای دنیا روی ما بسته بود و برای تامین معیشت مردم، نه می‌توانستیم کالا بفروشیم و نه ارز لازم را تامین کنیم، چقدر تلاش کرده است.

وی ادامه داد: ما دیدیم برخی از نامزدها مسائل منفی مطرح کردند و قول های عجیب و غریبی دادند که معلوم نیست چگونه می‌خواهند این قول ها و وعده ها را اجرایی کنند. ما که در سال ۹۶ یک دهم این قول‌ها را ندادیم، امروز به ما می‌گویند وعده‌ها انجام نشده است حالا می بینیم این نامزدها در تمام سخنرانی‌ها و مناظره‌ها مدام به مردم قول می‌دهند و معلوم نیست چگونه این وعده ها را اجرا خواهند کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه نباید حرف‌های مایوس کننده بزنیم، گفت: باید مردم را برای مشارکت دعوت کنیم تا پای صندوق های رای حضور یافته و رای بدهند و امیدواریم مردم روز جمعه حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.

وی افزود: ای کاش نامزدهایی که در این مدت این همه علیه دولت حرف زدند و دستاوردهای ملت را نادیده گرفتند، در رقابت می ماندند و انصراف نمی دادند تا وزن خودشان معلوم شود و می دیدند که از ۶۰ میلیون رای دهنده، چه تعداد به آنان رای می‌دادند.

در دو روز گذشته محسن مهرعلیزاده، علیرضا زاکانی و سعید جلیلی سه نامزد از هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری از ادامه حضور در انتخابات انصراف داده‌اند که علیرضا زاکانی و سعید جلیلی از جمله نامزدهایی بودند که انتقاداتی تند نسبت به عملکرد دولت داشتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور انتخابات ریاست جمهوری نامزدهای انتخابات انصراف علیرضا زاکانی سعید جلیلی انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم

«امیررضا واعظ آشتیانی» فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اگر مردم به دنبال احقاق مطالبات خود هستند، باید همچون دوره اول انتخابات، در دور دوم نیز حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به تحولات بین‌المللی، نیازمند تشکیل مجلسی قدرتمند، کارآمد و کمک حال دولت هستیم؛ بنابراین باید به سمتی حرکت کنیم که انتخابات پیش رو همچون دور اول، با حضور حداکثری برگزار شود.

فعال سیاسی گفت: هر زمان انتخابات در ایران برگزار می‌شود، همه دنیا چشم‌شان به نحوه برگزاری آن است و میزان مشارکت را رصد می‌کنند؛ بنابراین باید در چنین شرایطی حضور حداکثری داشته باشیم.

رأی مردم در انتخابات آمریکا نمایشی است

واعظ آشتیانی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رأی مردم، نمایشی است چراکه این سناتورها هستند که تعیین تکلیف می‌کنند اما در جمهوری اسلامی ایران، این مردم هستند که کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

فعال سیاسی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی، آزادترین و دموکراتیک‌ترین نوع انتخابات است و امیدواریم مردم با شناخت کاندیداهای اصلح، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا مجلسی مقتدر تشکیل شود.

وی با اشاره به اولویت‌های مجلس دوازدهم، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هر ساله به مسائل اقتصادی توجه دارند، مجلس هم باید بهترین قوانین و مقررات اقتصادی را در دستور کار داشته باشد.

فعال سیاسی افزایش تولید داخلی را از اولویت‌های مجلس آینده دانست و تاکید کرد: تولید، شاخصه‌های مختلفی دارد که باید مدنظر مجلس و دولت قرار بگیرد؛ قوانین باید به سمتی حرکت کنند که فضا جهت سرمایه‌گذاری‌ها در داخل و خارج از کشور محیا شود.

واعظ آشتیانی با اشاره به حل و فصل مسائل مناطق آزاد به عنوان یکی از اولویت‌های مجلس آینده افزود: اگر نوع مدیریت و حکمرانی ما درست باشد، می‌تواند کمک حال اقتصاد کشور شود؛ لذا مجلس باید این مسائل را جدی بگیرد.

فعال سیاسی اضافه کرد: مجلس دوازدهم و دولت باید به جای کشمکش‌های سیاسی، به سمتی بروند که حال کشور و اقتصاد کشور بهبود یابد.

کد خبر 6083278 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند/ سیاست خارجی، پاشنه آشیل جو بایدن در سال انتخابات شد
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات