Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان اردبیل گفت: استان اردبیل با توجه به امکانات و طبیعت بکر و دریاچه‌های طبیعی اش می‌تواند مهد قایقرانی در کشور شود.

او اظهار کرد: ما فعالین عرصه ورزش با حضور حماسی خود در روز ۲۸ خرداد ماه یکبار دیگر در عرصه سیاسی کشور پرچم کشورمان را برافراشته و نشان خواهیم داد اتحاد و یکپارچگی ملت ایران همیشگی است و هیچ دشمنی نمی‌تواند این اتحاد را بر هم زند و قطعا هر رای ما تیری بر قلب دشمنان کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به اهداف این فدراسیون در سال جاری ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ نیاز سنجی‌ها استان‌ها برای تجهیز استان‌ها انجام گرفته و در دستور کار است که از تولیدات داخلی برای تجهیز قایق برای استان‌ها اقدام کنیم.

سهرابیان اظهار کرد: برگزاری دوره‌های دانش افزایی برای مربیان و ورزشکاران یکی از اقداماتی است که باید انجام گیرد تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این رشته پرطرفدار و جذاب باشیم.

او ادامه داد: هیات قایقرانی اردبیل با ظرفیت خوب و ورزشکاران به نامی که دارد و با اقدامات و برنامه ریزی‌هایی که برای زیرساخت‌های این رشته انجام داده است می‌تواند در مرحله دوم ریاست قاطع روز‌های خوبی را داشته و روز به روز پیشرفت کند.

رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: دو سهمیه در المپیک و دو سهمیه در پارالمپیک توسط ورزشکاران این رشته کسب کرده ایم و با برنامه‌هایی که انجام گرفته امید داریم برای سال‌های آتی این سهمیه را افزایش دهیم و باعث سربلندی ایران در میادین مختلف و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا شویم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قایقرانی اخبار ورزشی مجمع انتخاباتی حضور حماسی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان قایقرانی ایران در سئول

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قایقرانان کشورمان امروز در روزی طوفانی  ۴ سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • طوفان قایقرانی ایران در سئول
  • خواب «فرهنگ» و مسوولان بی‌خیال/ تشییع «اخلاق» در فوتبال ایران!
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • تاج: ۷ دستگاه کمک داور ویدئویی وارد کشور می‌شود
  • تاج: لیگ ما پیر است/ تشریفات ورود VAR چینی به ایران فراهم شده است
  • تاج: لیگ برتر ایران پیر است/ جشن برترین‌های لیگ با مدل AFC برگزار می‌شود
  • سیستم VAR چینی در راه ایران | لیگ باید جوان شود
  • سیستم VAR چینی در راه ایران
  • VAR چینی وارد فوتبال ایران می‌شود