Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه با مشارکت پرشور در انتخابات اقتدار بین‌المللی خود را نشان دهیم، گفت: با حضور در انتخابات به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگوییم. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عسکر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قماظهار داشت:  یکی از دستاوردهای نظام اسلامی این بود که ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای خبرگان رهبری،  نمایندگان شوراهای شهر و روستا و همه مسئولین با آرای جامعه انتخاب می‌شوند و رهبر کشور نیز توسط مجلس خبرگانی تعیین می‌شود که توسط مردم انتخاب می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هر رای که ملت عزیز ایران به صندوق بیندازد آن‌یک رای محسوب می‌شود و تأثیرگذار است، قطره‌قطره جمع و دریا شود و آینده بهتری با افزایش مشارکت مردم رقم می‌خورد و سبب افزایش اقتدار جمهوری اسلامی می‌شود.

دعوت آیت‌الله ‌دژکام از مردم ایران برای حضور حداکثری؛ شرکت در انتخابات ادای دین امانت الهی استشور انتخابات ریاست جمهوری در قزوین به روایت تصویر20000 نفر از عوامل انتظامی و بسیجی امنیت انتخابات استان کرمان را تأمین می‌کنند

رئیس دانشگاه قم با تأکید بر اینکه با مشارکت پرشور در انتخابات اقتدار بین‌المللی خود را نشان دهیم، گفت: باید با حضور در انتخابات به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگوییم، کشورهای منطقه و محور مقاومت چشمشان به کشورمان است و حضور در انتخابات بسیار ارزشمند است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اگر مشارکت افزایش پیدا کند و رئیس‌جمهور اصلح رای بیاورد هم‌افزایی بیشتر شده و هزینه‌های اداره کشور و تنش‌ها کاهش پیدا می‌کند.

دیرباز خاطرنشان کرد: اگر دولتی سرکار بیاید که خوب عمل کند سبب می‌شود مشارکت مردم در دوره آینده انتخابات ریاست جمهوری افزایش پیدا کند، ملت شریف ایران به این موضوع توجه دارد که انتخابات آزاد است و هرکسی می‌تواند به هرکدام از این کاندیدا رای بدهد و هرکدام دارای رای و نظر خود است و اختلاف‌نظر طبیعی است.

انتهای پیام/452/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرگان رهبری مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران