Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:59:27 GMT

بایدها و نبایدهای انتخابات با جدیت دنبال شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۹۸۶۶

بایدها و نبایدهای انتخابات با جدیت دنبال شود

قدرت اله شمیرانی روز  پنجشنبه به خبرنگار ایرنا  ضمن‌تشکر از هیات اجرایی و تعاملی که در جهت حضور حداکثری مردم‌ شکل گرفته است ، گفت: ۹۷ درصد از نامزدهای شهر چهارباغ تایید صلاحیت شده اند.

وی ادامه داد: ثمره این تعامل موجب حضور حداکثری مردم و انتخاباتی سالم است.

وی بیان داشت:به لحاظ ارزیابی ستاد انتخابات همه فرایند انتخابات به صورت مجازی انجام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمیرانی شناسایی افراد برای برگزاری انتخاباتی سالم و نحوه انتخاب افراد را مورد توجه قرار داده و بیان کرد: دوره های آموزشی مختلفی برای برگزاری انتخابات برای این افراد انجام شد.

وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی گفت: سه جلسه با نامزدهای انتخاباتی در بخش های مختلف و دستگاههای نظارتی برگزار و موارد لازم مورد توجه و یادآوری قرار گرفت‌.

شمیرانی اظهار کرد:حدود ۷ قاضی در روز انتخابات در فرآیند برگزاری انتخابات حضور یافته تا زمینه انتخاباتی سالم و قانونمند ایجاد گردد.

این مسوول خبر داد: ۲ قاضی در بخش رامجین، ۵ قاضی در چهارباغ در تمای شهرستان آمادگی هر مورد قضایی را دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ در بخشی دیگر تصریح کرد:در برخی از شعب شهری و روستایی نگرانی هایی وجود دارد و صندوق های حساس شناسایی و اقدامات لازم در این زمینه مورد توجه قرار گرفته و اقدامات لازم در زمینه برخورد با متخلفان صورت خواهد گرفت.

شمیرانی گفت: برای حضور حداکثری، اجرای دقیق قوانین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به دقت دنبال شود.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه رای اولی ها تصریح کرد: بدون شک رای اولی ها در انتخابات شهرستان چهارباغ حماسه ای بی بدلیل داشته و حضور حداکثری خوبی خواهند داشت و سازمانهای مردم نهاد نیز  فعالیت های خوبی در بخش های مختلف داشته اند.

سرپرست فرماندار چهارباغ گفت:هیچ کدام از نهادها و دستگاههای دولتی بر له یا علیه کاندایی نباید از امکانات دولتی استفاده کنند و تذکرات لازم داده شده است و در صورت مشاهده با متخلفان برخوردهای جدی خواهد شد.

این مسوول اظهارکرد:ما وظیفه داریم رای اولی ها و مردم را تشویق کنیم که همچون گذشته برای کشور خود نقش آفرینی کنند.

شمیرانی  نقش موثر بانوان را نیز بی بدلیل دانسته و بیان کرد: بدون شک بانوان نیز با حضور خود پای صندوق های رای حماسه ای دیگر  خواهند آفرید. 

این مسوول هشدار داد:نمایندگان فرمانداری و دیگر مسوولان که بر له یا علیه کاندیدایی فعالیت کنند با آنان‌ برخوردهای قانونی صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ با اظهار این مهم که امروز شهر چهارباغ نیازمند وحدت و همدلی است گفت: باید سعی کنیم در بستری آرام انتخابات برگزار شود.

وی همچنین تصریح کرد:به برکت خون شهدا انتخاباتی خوب پیش رو خواهیم داشت و با تجدید پیمان با آرمان‌های امام و بیانات مقام ‌مقام‌معظم رهبری شاهد انتخاباتی خوب خواهیم بود و دشمن با حضور گسترده مردم‌ پای صندوق های رای ناامید خواهد شد.

کیایی معاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات این شهرستان نیز در این‌جلسه  با بیان این که هم اکنون ۵۳ نامزد در مرحله انتخابات به عنوان کاندیدا مردم‌می توانند به آنها رای دهند اظهار کرد: بخشداران نیز زحمات خوبی در فرآیند برگزاری انتخابات داشته اند که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: زیرساخت‌ها مهیای برگزاری انتخابات گردیده و مشکلات و نواقص در حال مرتفع شدن است.

کیایی بیان داشت: آموزش،در قسمت های آی تی، اجرایی و نمایندگان فرماندار به پایان رسیده است.

این مسوول تصریح کرد: باید تلاش کنیم سلیقه شخصی خود را در این پروسه اعمال نکنیم و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و انتخاباتی سالم را برگزار نماییم.

چهارباغ با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به تازگی از شهرستان ساوجبلاغ استان البرز منفک و به شهرستان ارتقا یافت.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ چهارباغ کرج پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ چهارباغ کرج انتخابات ۱۴۰۰ چهارباغ کرج برگزاری انتخابات انتخاباتی سالم حضور حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: دستگاه قضایی هم‌سنگر نیروی‌های نظامی- امنیتی و دستگاه‌های اجرایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، بهروز محمدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکم‌فرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر برگزار می‌شود عنوان کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

انتخابات ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک است

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد عنوان کرد: دستگاه قضایی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می کند.

محمدی مهر با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، گفت: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت:  برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضایی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان اعلام کرد: 300 قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان