Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فتح اله ابوعلی مدیر کل شیلات خوزستان در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا با صدور بیانیه‌ای از همه آحاد ملت بزرگ ایران، به ویژه جامعه بزرگ شیلات استان، کارکنان، جامعه آبزی پروری و صیادی، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها برای حضور گسترده در انتخابات دعوت به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم آگاه ایران اسلامی خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر آماده کرده اند تا با حضور پرشور در انتخابات ۲۸خردادماه، نماد مردم سالاری دینی را با شور و شعور در برابر چشمان جهانیان به منصه ظهور و بروز رسانند، بدون تردید مشارکت حداکثری در انتخابات تجلی عزت، عظمت و استقلال ملت ایران است که امنیت ملی و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین المللی را ارتقاء خواهد بخشید.

جامعه بزرگ شیلات خوزستان، نیز همگام با سایر اقشار با حضور حماسی خویش در انتخابات ۲۸ خردادماه ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشأن (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای والامقام، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به ثبت خواهند رساند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در ادامه حضور تیم دانش آموزی ریاضی خراسان شمالی در کشور ترکمنستان با هدف رقابت در مسابقات بین المللی آرکاداغ، از صبح امروز هشتم فروردین، اعضای ۱۳ تیم شرکت کننده با حضور در محل رسمی برپایی این پیکار علمی و مهارتی، رقابت خود را آغاز کردند.
همچنین با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، گروه اعزامی از خراسان شمالی به این کشور، عصر دیروز (۷ فروردین) در حمایت از ملی پوشان فوتبال کشورمان در ورزشگاه شهر عشق‌آباد حضور یافتند و تیم ملی ایران را در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان حمایت و تشویق کردند. این دیدار با تک گل مهدی قائدی به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است
  • اطاله امور در دستگاه های اداری، مانع تولید است
  • مسئولان موانع را از سر راه تولید بردارند
  • جمهوری اسلامی ایران جبهه‌ای بزرگ برابر استکبار جهانی
  • روز جمهوری اسلامی عید بزرگ ملت ایران است
  • جمهوری اسلامی توانست جبهه‌ای بزرگ در مقابل استکبار باز کند
  • فلسطین؛ کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران