Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رکوردگیری انتخابی تیم خراسان در لیگ دسته‌یک کشوری در سالن تیراندازی مجموعه بهشتی مشهد با حضور بانوان تیرانداز خراسان رضوی درحال برگزاری است تا برترین‌ها راهی مسابقات لیگ‌یک شوند. تیراندازان خراسان رضوی در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان جواز حضور در این انتخابی را داشتند و دیروز و امروز می‌توانستند شانسشان را برای پیوستن به تیم خراسان رضوی امتحان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ثبت رکورد و نسبت به امتیاز زده‌شده، اعضای تیم استان راهی لیگ‌یک کشور خواهند شد.

بقایای تیم لیگ‌برتری استان

در سال ۹۸ تیم تفنگ بانوان خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر حضور داشت، اما بعد از تعطیلی مسابقات به‌دلیل شیوع کرونا، تیم استان که بدون حامی مالی با هزینه هیئت در مسابقات حضور داشت، از ادامه لیگ کناره‌گیری کرد؛ موضوعی که چندی بعد به حذف تیم خراسان از لیگ‌برتر و سقوط به لیگ دسته‌یک منجر شد. حالا نماینده خراسان‌رضوی قرار است در لیگ دسته‌یک بانوان شرکت کند.
مراسم قرعه‌کشی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ‌برتر تفنگ و تپانچه بادی برگزار شده و قرار است این رقابت‌ها از ۳ تیر به‌مناسبت ولادت امام‌رضا (ع) در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی آغاز شود. این مسابقات با حضور ۳۶ تیم در قالب ۱۵۵ ورزشکار در ۶ هفته به‌صورت تک‌دیدار برگزار می‌شود که هر تیمی در هر روز در ۲ دیدار در صبح و بعدازظهر رقابت خواهد کرد.

رقابت ۱۸ تیم در تفنگ و تپانچه

همچنین فدراسیون اعلام کرده است تیراندازانی که در چهاردهمین دوره لیگ‌برتر سال ۹۹ شرکت کردند، مجاز نیستند در این دوره از مسابقات لیگ‌یک شرکت کنند، ضمن اینکه هر تیم ۵ ورزشکار معرفی می‌کند. تیم‌ها تا ۲۶ خرداد مهلت دارند مدارک را بفرستند و هزینه ورودی را پرداخت کنند و از هفته آینده باید به میدان بروند.

در تپانچه بانوان امید‌های تیراندازی، تیگرا، هیئت قم، هیئت خراسان‌رضوی، هیئت البرز، سام سهاگستر مازندران، آرس و فولاد هرمزگان حضور دارند. در ماده تفنگ بانوان نیز تیم‌های هیئت خراسان‌رضوی، فولاد هرمزگان، نیروی زمینی ارتش، خلیج بوشهر، تیگرا، شهیدچمران میبد، پاس، سام سهاگستر مازندران، دریاچه ارومیه و هیئت قم ۱۰ تیم حاضر در لیگ را تشکیل می‌دهند.


برنامه دیدار‌های نیم‌فصل اول چهاردهمین دوره لیگ دسته‌یک تیراندازی سلاح‌های بادی معوقه سال ۹۹ از سوی فدراسیون اعلام شده است. از اول مرداد نیم‌فصل تفنگ و تپانچه بانوان آغاز می‌شود و قرار است برنامه‌های نیم‌فصل دوم اعلام شود.

در هفته نخست مسابقات تپانچه، ۳ تیرماه تیم خراسان‌رضوی در تپانچه بانوان، صبح با سام سهاگستر مازندران رقابت می‌کند و در عصر همان روز حریف تیگرا خواهد بود. هفته دوم تپانچه بانوان ۳۱ تیر پیگیری می‌شود که هیئت خراسان‌رضوی به‌مصاف امید‌های تیراندازی می‌رود و عصر همان روز باید با فولاد هرمزگان رقابت کند.

تیم مردان خراسان‌رضوی نیز در تپانچه آقایان روز‌های ۱۷ تیر و ۷ مرداد به‌مصاف حریفان خود می‌رود.

در رشته تفنگ بانوان، ۴ تیرماه تیراندازان خراسانی میزبان هستند که باید صبح با فولاد هرمزگان و عصر با خلیج بوشهر دیدار کنند. هفته دوم نیز اول مرداد برگزار خواهد شد که هیئت خراسان‌رضوی حریف شهیدچمران میبد است و سپس با سام سهاگستر مازندران دیدار خواهد کرد.

منبع//شهرآرا

انتهای پیام//ح.ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر بانوان تیرانداز مسابقات تیراندازی هیئت خراسان رضوی خراسان رضوی تپانچه بانوان فولاد هرمزگان مسابقات لیگ لیگ دسته یک تیم خراسان لیگ برتر لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از فعالیت بیش از ۳۵ رشته ورزشی در این فدراسیون خبر داد و گفت: تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مجمع انتخابات هیئت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر ظهر امروز با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با 27 رأی به‌عنوان رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در این مجمع اظهار داشت: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی در ادامه سخنانش با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

وی اضافه کرد: بیش از 35 رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

تدوین طرح ملی آمایش سرزمینی

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم در این مجمع با اشاره اینکه طرح ملی آمایش سرزمینی به دستور رئیس جمهور و مشارکت وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین است، گفت: با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

یاسر جمالی افزود: هیئت ورزش دانش‌آموزی اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه به این هیئت دارد.

احداث 54 زمین مینی فوتبال در مدارس استان

علی موحدی نیز از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در 2 سال اخیر خبر داد و افزود: با توجه احداث 54 زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست
  • پنج تیرانداز ایران در خط آتش نخستین روز مسابقات
  • راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش
  • برنامه نخستین روز مسابقات، ۵ تیرانداز در خط آتش
  • برنامه نخستین روز مسابقات/ ۵ تیرانداز در خط آتش
  • قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کوراش مردان کشور