Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید نمکی با اشاره به اینکه حدود 1400 پروژه بهداشتی، مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت طی هفته های آینده افتتاح خواهد شد، گفت: توانستیم در تحریم به 6 کشور تولیدکننده ساخت واکسن بپیوندیم و آیندگان خواهند فهمید زیرساخت های ما باعث شد از دراز کردن دست جلو بیگانیان بی نیاز شویم.

به گزارش برنا؛ سعید نمکی، وزیر بهداشت در جریان آیین بهره برداری از پروژه های وزارت بهداشت گفت: توانستیم در هر ماه 1000 تخت به تخت های بیمارستانی اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: موج چهارم دنیا را سرگردان کرد اما بیماری در ایران سرگردان پشت در بیمارستان نشد همچنین هیچ بیماری را سرگردان دارو نگذاشتیم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: توانستیم 5500 دستگاه تنفسی داشته باشیم که در این خصوص تولید داخل داشته باشیم.

نمکی گفت: 472 دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان های نقاط محروم ارسال کردیم.

او با بیان اینکه در هیچ استانی در استان های مرزی هیچ کس حتی از مرزنشینان نمی توانند ادعا کند که از شهر های پر جمعیت امکانات بهداشتی کمتری دارد، گفت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا دو آزمایش تشخیص ملکولی داشتیم اما امروز 400 آزمایشگاه در دورترین مناطق کشور برقرار کردیم که علاوه بر کووید قابلیت بررسی بسیاری از بیماری ها را دارند.

نمکی گفت: با توجه به توسعه زیرساخت ها 14 هزار تحت بیمارستانی تا پایان دولت می افزاییم  همچنین امروز 1200 تخت در تهران و دراستان های کمتر برخودار افتتاح می کنیم.

وزیر بهداشت عنوان کرد: حدود  1400 پروژه بهداشتی، مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت به عنوان جشنواره توسعه زیرساخت ها در هفته های دیگر افتتاح خواهد شد.

او با بیان اینکه توفیق 2 پروژه ی بسیار بزرگ بعد از انقلاب را در روز عید قربان توفیق  خواهیم داشت ، گفت:  توانستیم در تحریم به 6 کشور تولیدکننده ساخت واکسن بپیوندیم و آیندگان خواهند فهمید زیرساخت های ما باعث شد از دراز کردن دست جلو بیگانیان بی نیاز شویم.

نمکی در پایان افزود: امروز دو مجموعه و هفته های دیگر پروژه های دیگر به سرانجام خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر بهداشت وزارت بهداشت ایران بیمارستان دارو دولت سلامت انقلاب دارو وزیر بهداشت واکسن سعید نمکی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی جاودان شامگاه ۲۷ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق اعلام هواشناسی احتمال بارش باران همراه با رعد و برق  وزش باد شدید در استان وجود دارد به تمامی مراکز بهداشتی درمانی استان اعلام گردید تا تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی افزود: در همین راستا در شبکه‌های بهداشت و درمان، معاونت ها و بیمارستان‌ها جلسات کمیته مدیریت بحران برگزار و نیازهای هر مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر لزوم شناسایی مادران باردار و پرخطر و اسکان آنها در مناطق امن و نزدیک به مراکز درمانی، گفت: تمهیدات لازم در راستای خدمت رسانی به مردم به ویژه مادران باردار، کودکان و  سالمندان، تامین تجهیزات دارویی و درمانی، تامین نیروی انسانی متبحر و متخصص اندیشیده و مراکز اورژانس ۱۱۵، مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها در آماده باش کامل باشند.

جاودان بر لغو مرخصی‌ها در همه سطوح اجرایی تاکید کرد و افزود: لازم است تمامی اعضای ستاد آماده‌باش را به زیرمجموعه اعلام و تا سه رده جانشین را تعیین و معرفی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • ضرورت دسترسی عادلانه بیماران هموفیلی به دارو و درمان
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • کارشناسان بهداشت محیط در صیانت از سلامت جامعه
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی