Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@21:40:03 GMT

ضرورت مشارکت حداکثری بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۰۲۳۰

ضرورت مشارکت حداکثری بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و محمد نوذری استاندار ایلام به شرح زیر است:

مردم شریف و آگاه استان ایلام؛ اکنون که در این مقطع تاریخی و حساس که یکی از مهم‌ترین و سرنوشت سازترین انتخابات‌ها را در پیش روی خود داریم ضرورت مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پرواضح است که هر زمان شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای بوده‌ایم شاهد انتخاباتی پرشورتر و دولتی با پشتوانه قوی‌تر بوده‌ایم و امروز برای داشتن ایرانی پویا و قدرتمند نیازمند تبلور اراده‌های مردمی در تعیین سرنوشت خود هستیم که این مهم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای رقم خواهد خورد.

انتخابات مظهر اراده‌های مردمی در سرنوشت خود و یک فرصت مهم و بی بدیل برای تحقق مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نبایست به راحتی و به هر بهانه‌ای آن را از دست داد!

آری انتخابات به عنوان شاخصه مردم‌سالاری، از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که همواره ملت شریف ایران اسلامی با حضور متعهدانه در صحنه، ضمن بی‌اثر نمودن تمام نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان این مرز و بوم، سرنوشت سیاسی کشور عزیزمان را رقم زده‌اند.

تاریخ گواهی می‌دهد که هر زمان مردم در صحنه بوده‌اند شاهد توفیقات و دستاوردهای بی بدیل و تاریخی بوده‌ایم و امروز نیز این حضور پرشکوه می‌تواند کشور را در دستیابی به اهداف پیش رو موفق و دشمنان این نظام مقدس را در اعمال تحریم‌های ظالمانه بیش از پیش مایوس و ناامید بسازد.

و اینک با تأسی به وصایای گهربار امام راحل (ره) و در عمل به فرامین مقام معظم رهبری در مشارکت حداکثری در انتخابات شما مردم شریف، عزیز، مومن، انقلابی و فرهیخته استان ایلام را دعوت می‌نمائیم تا همه با هم با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد آن را به یک جشن ملی از شور و شعور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی تبدیل و برگ زرین دیگری بر درفش پرشکوه مردم‌سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده شود.

کد خبر 5237050

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری انتخابات 1400 ایلام استانداری ایلام امام جمعه ایلام انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری چالش شفافیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد زاهدی روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ورامین ضمن تشکر از فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری پرشور انتخابات، بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مرحله دوم تاکید کرد و گفت: میزان مشارکت مردم استان تهران در انتخابات نسبت به سال گذشته با افزایش ۲.۱ درصدی همراه بوده که با روشنگری و آگاه سازی، در مرحله دوم هم ان شاالله شاهد حضوری پرشور خواهیم بود.

زاهدی اقدامات آموزش و پرورش را در حوزه‌های مختلف چشمگیر دانست و افزود: همه دستگاه‌ها باید برای پیشرفت کشور، در خدمت آموزش و پرورش گام بردارند و برگزاری این چنین جلسات مسئله محور که با پیگیری و همکاری ادارات منتج به نتیجه می‌شود، بسیار مؤثر خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ورامین گفت: کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری، از نیروهای ارزیاب متخصص و متعهد در این حوزه استفاده کنند و باید در اجرای این فرایند نظارت دقیق انجام گیرد.

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات قبلی آموزش و پرورش، پیگیری ماده ۱۳ و ۱۶ عوارض صدور پروانه، پیگیری اجرای سند کاداستر (تک برگ)، ارائه گزارش از روند اجرایی ستاد بزرگداشت مقام معلم، ارائه گزارش در خصوص کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران، بررسی چالش‌های برگزاری کنکور سراسری و آزمون‌های نهایی در هر سه پایه، ارائه گزارش از ستاد اسکان فرهنگیان ورامین و بررسی بازخوردها و نقاط ضعف و قوت، از موضوعات این جلسه بود.

کد خبر 6082176

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود