Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی، ایجاد مزاحمت و تهدید یکی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی می‌نمود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ روح الله شهبازی پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخصی ناشناس در شبکه های اجتماعی که با ارسال مطالب کذب و توهین آمیز موجب هتک حیثیت شاکی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و طبق مستندات به دست آمده متهم را که همسر سابق شاکی بود شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه این نوع از انتقام جویی های خانوادگی در فضای مجازی دارای مجازات قانونی برای منتشر کننده می باشد و بهتر است خانواده ها مشکلات شخصی و خانوادگی را از طریق محاکم قضایی دنبال کنند، هشدار داد: کاربران گرامی در فضای سایبر از بارگزاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی خودداری کنند و در تعامل با دیگران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رعایت احترام به حریم خصوصی افراد را نیز همواره مد نظر داشته باشند.

رئیس پلیس فتا استان در پایان از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری شبکه های اجتماعی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی

رئیس پلیس فتا تهران در ادامه اظهار کرد: لذا از هموطنان عزیز درخواست داریم تا چنانچه با اینگونه پیام‌ها حتی از طرف خانواده خود مواجه گردیدند قبل از واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن را بررسی نمایند چرا که ممکن است شبکه اجتماعی ارسال کننده هک شده باشد.

مهمترین راهکار مقابله با دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعالسازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • فیلم| هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • (ویدیو) هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند