Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه که تصویر آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا زنجان قرار گرفت، آمده است: انتخابات مهم‌ترین عرصه بروز و ظهور اراده مردمی در صحنه تصمیم‌گیری در نظامی مردم سالاری دینی است. به تعبیر رهبر معظم انقلاب "انتخابات می تواند عرصه ظهور و بروز وحدت عقلانیت و شعور ملی باشد". 
این بیانیه افزوده است: مردم در انتخابات ۴۲ سال گذشته همبستگی و دلبستگی خود را به آرمان‌های انقلاب نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که انتخابات شاخص و علم نظام جمهوری اسلامی است و این علم به فضل پروردگار بعد از انقلاب بدون کوچکترین تاخیر برافراشته شده و موجب افتخار و عزت کشور شده است.
پرواضح است هرچند از وضعیت اقتصادی موجود و برخی سازوکارهای اقتصادی و اجرایی در نظام تولید، فراهم نمودن مایحتاج ضروری مردم بویژه مشکلات جوانان در خصوص اشتغال، مسکن و ازدواج گلهمندیم؛ اما اکنون زمان تغییر و تحول است که با حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای شهرمحقق خواهد شد.  

در این بیانیه آمده است: ما اساتید تمام وقت دانشگاه زنجان با شرکت در پویش #من_رأی_میدهم، با توجه به رسالت اجتماعی خود از ملت شریف ایران، هم استانی‌های غیور، خانواده‌ها، دوستان، دانشجویان و همکاران عزیزمان دعوت مینماییم با مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰،  در این پویش حضور یابند.

دلایل ما برای حضور در این پویش بر این قرار است:
۱- انتخابات مظهر "خودباوری" است.
۲- انتخابات مظهر "مردم باوری" است.
۳- انتخابات مظهر "خداباوری" است.
۴- انتخابات حصار امنیت کشور را تقویت می کند.  
۵- اگر فرایند های موجود در اداره کشور ناکارآمد است تغییر آنها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
۶- با شرکت در انتخابات و رأی به فرد اصلح، اقتدار و کارآمدی تضمین می شود.
۷- با توجه به اولویت یافتن اقتصاد و معیشت در حیات فعلی مردم ایران برای رونق اقتصادی و حل مشکلات معیشتی هموطنان، انتخاب نیروی کارآمد و اقدامات واقعی ضروری است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، نخستین میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ دانشگاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری زنجان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ دانشگاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ دانشگاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حیدری زاده ظهر سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تبریک فرارسیدن هفته سلامت و تلاش از جهادگران این عرصه، خاطرنشان کرد: در طی شش ماه گذشته توانستیم اعتبارات خوبی برای حوزه سلامت استان جذب کنیم که نتیجه آن ورود تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی استان است و امیدواریم در آینده نزدیک این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری پویش‌های مختلف سلامت در استان، افزود: پویش ملی سلامت جهت سنجش فشار و قندخون با پوشش ۹۲ درصدی افراد بالای ۱۸ سال، پویش ملی تغذیه سالم در خصوص کاهش استفاده از نمک و همچنین افزایش استفاده از شیر و فرآورده‌های آن در سفره مردم، پویش استانی سلامتی را قدم بزن به مناسبت هفته ملی سلامت، پویش خداپسندانه نذر خون و پویش نسخه حضور و دعوت از کادر بهداشت و درمان استان به حضور حداکثری در انتخابات سال گذشته از مهمترین این پویش‌ها هستند.

وی با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت وزیر بهداشت و استاندار ایلام ۵۰ میلیارد تومان به تکمیل و تجهیز این بیمارستان اختصاص یافت.

حیدری‌زاده ادامه داد: اولین مرکز تخصصی جراحی اطفال نیز با حضور متخصصین موسسه خیریه محکم در بیمارستان رازی ایلام افتتاح شد که خوشبختانه مورد استقبال مردم عزیز استان قرار گرفته است و همه روزه به ویزیت، جراحی و درمان افراد دارای ناهنجاری‌های مادرزادی می‌پردازند.

کد خبر 6086569

دیگر خبرها

  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود