Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر امامیون روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۶ طرح تولیدی و ۲۴ طرح عمرانی سهم هفته جهاد کشاورزی در دامغان است که به ارزش ۴۹۰ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال در شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: از مجموع اعتبار هزینه‌شده در طرح‌های هفته جهاد کشاورزی، ۲۹۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال آورده شخصی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امامیون اضافه کرد: گلخانه هیدروپونیک در روستای حیدرآباد در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع با صرف ۶۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. 

وی از افتتاح ۶ طرح در حوزه آبرسانی و قنات خبر داد و افزود: این تعداد طرح‌ برای ۱۳.۹ کیلومتر و با هدف آبرسانی به اراضی کشاورزی تحت پوشش قنات با هزینه ۷۶ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال افتتاح شد که ۵۸ شغل مستقیم ایجاد کرد. 

امامیون اظهار داشت: چهار طرح در زمینه امور فنی و زیربنایی، ۱.۸ کیلومتر جاده بین مزارع با هدف دسترسی بهتر با هزینه ۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال ایجاد شد. 

وی افزود: ۵ طرح تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی با هدف تسطیح اساسی در ۴۷ هکتار اجرا شد که برای این طرح‌ها چهار میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال هزینه شد. 

امامیون تصریح کرد: ۶ طرح در زمینه اجرای سامانه های نوین آبیاری و آبیاری تحت فشار قطره ای در شهرستان افتتاح شد که با صرف ۹۸ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال، بیش‌از ۳۵۱ هکتار را تحت پوشش قرار داد. 

وی همچنین از افتتاح ۳ طرح خط انتقال خبر داد و گفت: با هدف کاهش هدررفت آب و افزایش بازدهی، طرح‌های خط انتقال به میزان هفت هزار و ۴۴۸ متر و با اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد. 

امامیون تصریح کرد: ایجاد باغ گردو در زمینی به مساحت ۶ هکتار و با صرف ۳ میلیارد ریال، افتتاح مرکز بره پرواری ۲۰۰ راسی با هدف تولید گوشت قرمز به اعتبار هفت میلیارد ریال، افتتاح مرکز مرغ تخم‌گذار ۲۴۰ هزار قطعه ای با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال، افتتاح گاوداری ۲۵ راسی با هدف تولید شیر به اعتبار ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، از دیگر طرح‌های هفته جهاد کشاورزی شهرستان دامغان است.

سرپرست جهاد کشاورزی دامغان گفت: یک صندوق تعاون روستایی در روستای نعیم آباد با هدف توانمندسازی زنان و اشتغال‌زایی در سطح روستاها ایجاد شده است که برای افتتاح این صندوق ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شد. 

به گزارش ایرنا، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، ۲۱ الی ۲۷ خردادماه به نام هفته جهاد کشاورزی نام‌گذاری شده است. 

استان سمنان ۱۹۸ هزارهکتار اراضی کشاورزی با ۴۵ هزار بهره بردار در بخش های مختلف دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی افتتاح طرح کشاورزی آبیاری گوشت مرغ اراضی کشاورزی اعتبارات دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی افتتاح طرح کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی افتتاح طرح کشاورزی آبیاری گوشت مرغ اراضی کشاورزی اعتبارات دامغان هفته جهاد کشاورزی اراضی کشاورزی میلیارد ریال میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان هزینه لازم برای آزادی همه زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان گرمسار را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، امید کهربایی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن گلریزان شهرستان گرمسار که به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این سازمان با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مجموعه خانه‌ معلم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 370 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان گرمسار نیاز است.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان شهرستان گرمسار، افزود: امروز بیش از 150 نفر از خیرین و نیکوکاران حضور داشته‌اند مبلغ 12 میلیارد ریال جمع‌آوری شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان با اشاره به اینکه 13 زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار حضور دارند، عنوان کرد: برای آزادسازی این زندانیان به 370 میلیارد ریال نیاز است.

کهربایی افزود: ستاد دیه نه تنها دست نیاز به سوی کمک‌های مادی مردم دراز کرده، بلکه خواستار کمک‌های معنوی هم است.

وی تصریح کرد: در سال 1402 با مبلغ 2 میلیارد و 430 میلیون تومان توانسته‌ایم 13 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کنیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان، خاطرنشان کرد: این زندانیان در مجموع بیش از 150 میلیارد ریال بدهی داشته‌اند که از طریق ستاد دیه و کمک خیرین در شهرستان گرمسار موفق به آزادی آنان شده‌ایم.

کهربایی با اشاره به اینکه خیرین گرمساری با اهدای 2 میلیارد ریال به انجمن حمایت از خانواده زندانیان گرمسار در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند نیز قدم برداشتند، افزود: خیرین گرمساری با اهدای یک زمین به ارزش 10 میلیارد ریالی اقدامات خیرخواهانه خود را در زمینه کمک به خانواده‌های نیازمند زندانی نیز تکمیل کردند.

وی با بیان کرد: نقش مردم و کمک‌های خیرین در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بسیار مهم است و ما از همه می‌خواهیم مشارکت لازم را در این زمینه داشته باشند، چرا که این جشن هر ساله با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و برگرداندن آنها به آغوش گرم خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، جشن گلریزان شهرستان گرمسار برای آزادسازی زندانیان با تلاش‌های رئیس زندان، امام جمعه، جمعی از مسئولان و تعدادی از خیران این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است