Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر از فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در ۲۸ خرداد خبر داد و گفت: شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر آماده برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و با حضور حداکثری مردم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند با حضور و مشارکت حماسی مردم فراهم شده است اظهار داشت: در این راستا ضمن برقراری امنیت پایدار در همه مناطق، برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی راهکارهای لازم در پیشگیری از انتقال کرونا مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر، حضور مردم در انتخابات 28 خرداد را امری مهم، با اهمیت و ضروری دانست و بیان کرد: مردم استان بوشهر در ادوار مختلف برگزاری انتخابات، نسبت به میانگین کشوری بالاترین مشارکت داشته‌اند و فردا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حماسه دیگرمردم در شهرها و روستاها ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام شهرستان‌های 10 گانه آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری دارند تصریح کرد: مجریان انتخابات، در نقاط مختلف استان بوشهر آماده برگزاری یک انتخابات قانونمند با مشارکت حداکثری هستند.

گراوند با اشاره به اینکه یقیناً مردم این استان پرشورتر از گذشته در این انتخابات شرکت می‌کنند تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه استان بوشهر با مشارکت پرشور در انتخابات 28 خرداد بار دیگر ثابت می‌کنند که به  نظام، انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری وفادار هستند.

استاندار بوشهر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را سبب تقویت پایه‌های نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: در این راستا از مردم برای حضور در شعب اخذ رأی از ساعت‌های اولیه صبح دعوت می‌شود.

گراوند حضور در انتخابات 28 خرداد را عمل به تکلیف دینی و سیاسی دانست و خاطر نشان کرد: هر چه میزان مشارکت در انتخابات بیشتر باشد پایه‌های نظام در بعد ملی و بین‌المللی تقویت می‌شود.

مردم استان ولایتمدار بوشهر با تمام وجود در جهاد سیاسی انتخابات شرکت می‌کنندامام‌جمعه بوشهر: مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد زمینه ناکامی دشمنان فراهم می‌کندامام جمعه بوشهر: مردم باید با بصیرت رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری از انتخاب کاندیدا مهمتر است گفت: رأی بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری پشتوانه رئیس جمهور آینده در رفع مشکلات است.

استاندار بوشهر باتأکید بر حضور حداکثری در انتخابات برای ناکامی دشمنان و تقویت اقتدار نظام بیان کرد: امید است با رأی بالای مردم و مشارکت حداکثری شاهد استقرار دولت توانمند برای رفع مشکلات باشیم.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات 28 خرداد برگزاری انتخابات استاندار بوشهر مشارکت حداکثری استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موارد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی استان بوشهر بررسی شد

احمد مشایخی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به دریافت ۲۶ خبر استانی در سامانه سی ام اس واحد گشت‌های تنگستان و دشتستان نسبت به بررسی آن اقدام و پس از صحت خبر دریافتی اخطاریه توقف عملیات صادر کردند.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تاکید بر بررسی به موقع اخبار دریافتی افزود: باید به محض دریافت خبر ساخت و ساز غیر مجاز نسبت به بررسی و تعیین تکلیف آن اقدام شود.

وی گفت: از مجموع ۲۶ خبر دریافتی ۲۵ مورد مربوط به شهرستان تنگستان و یک مورد متعلق به شهرستان دشتستان است.

وی ادامه داد: با توجه به شعار سال در مشارکت مردم برای جهش تولید باید از ظرفیت فضای مجازی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات جهت آگاهی سازی مردم برای مشارکت در جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ارسال گزارشات ساخت و سازهای غیر مجاز و در نتیجه کمک به افزایش تولید با افزایش عملکرد در واحد سطح در بخش کشاورزی استفاده کرد.

کد خبر 6062438

دیگر خبرها

  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال استفاده شود
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از تجارب مردمی‌سازی است
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • موارد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی استان بوشهر بررسی شد