Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، از آماده‌باش کامل نیروهای آتش‌نشانی در روز انتخابات در زنجان خبر داد.

مجید امیرفضلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات از یک هفته پیش، همه مرخصی‌ها به خصوص در بخش نیروهای عملیاتی را لغو شده و همه نیروهای عملیاتی در ایستگاه‌ها در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برند و این آماده‌باش تا پایان شمارش آرا ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه ایستگاه‌های سازمان برای پیشگیری از وقوع هر حادثه و ارائه خدمات ایمنی در این روز، در سطح شهر آمادگی دارند. همچنین تا پایان ساعات قانونی رأی‌گیری، اکیپ‌های سیار در خیابان‌ها، میادین، معابر پرتردد و محل‌های اصلی رأی‌گیری مستقر هستند.

این مسئول با اشاره به استقرار نیروها در برخی از حوزه‌های خاص از جمله فرمانداری، استانداری و پارکینگ‌های سطح شهر، ادامه داد:  همچنین در چند نقطه حساس شهر از جمله چهارراه انقلاب هم استقرار نیرو خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان تصریح کرد: علاوه‌ بر این هر ایستگاه در محدوده تحت پوشش خود با توجه به شناخت ویژه از حوزه‌های انتخاباتی در آن محدوده، مستقر و تامین ایمنی شرکت‌کنندگان در انتخابات را بر عهده دارند.

امیرفضلی تعداد نیروهای آماده‌باش در روز انتخابات را ۶۰ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: این نیروها با ۲۴ خودرو ایمنی شهر را به عهده خواهند داشت. به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت بروز آتش‌سوزی و وقوع حادثه، ضمن حفظ خونسردی خود، بلافاصله از محل حادثه فاصله بگیرند و سریعاً مراتب را به سامانه ۱۲۵ یا نیروهای آتش‌نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان انتخابات ۱۴۰۰ آتش نشاني آتش نشانی آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند

جمشید حسین‌خانی، با بیان اینکه وقوع این آتش‌سوزی در طبقۀ چهارم یک مجتمع هفت‌طبقه واقع در بلوار «جمهوری‌اسلامی»، عصر امروز سوم اردیبهشت‌ماه، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد، گفت: خوشبختانه به هیچ‌کس از ساکنان این مجتمع مسکونی آسیبی وارد نشده است.

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، بیان کرد: حریق از طریق داکت در حال سرایت به واحد‌های فوقانی بود؛ شرایط به نحوی بود که تمام واحد‌های فوقانی مسکونی مجتمع در معرض حریق بوده و بیم گسترش قابل توجه آتش‌سوزی و تحمیل خسارات بسیار زیاد می‌رفت.

حسین‌خانی افزود: بنابراین، با برنامه عملیاتی استاندارد، حساب‌شده و دقیق، آتش‌نشانان با ورود به واحد‌های در معرض آتش‌سوزی و نابودی، از خسارت بیشتر که استعداد تبدیل‌شدن آن به فاجعه‌ای عظیم وجود داشت، جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی که در یک مجتمع ٢١ واحدی به‌وقوع پیوست، آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی و با استفاده از سه دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در شرایط بسیار سخت عملیاتی (دود و حرارت بسیار زیاد) که از طریق داکت‌های ساختمان در حال سرایت به دیگر واحد‌ها بود، موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به دیگر منازل مجتمع مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

معاون فنی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تأکید کرد: لازم است نکات ایمنی از سوی شهروندان به‌منظور پیشگیری از حوادث بیشتر جدی گرفته شود تا شاهد رخداد‌های این‌چنینی نباشیم

حسین‌خانی بیان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد