Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور پررنگ مردم در انتخابات بیشتر می شود.

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران در حضور مردم در راهپیمایی ها و انتخابات ها است و این مشارکت حضور مردم هرچه از نظر زمانی از انقلاب فاصله می گیریم به همان نسبت نیز بیشتر می شود و این موضوع به قدرت نظام می افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با حضور مردم در صحنه دشمنان ناامید می شوند که همچنان پایه های این انقلاب مردم هستند و مردم هستند که از این انقلاب دفاع می کنند، در داخل هم این مشارکت تاثیرات گسترده دارد و فردی که انتخاب می شود قدرت بیشتری برای انجام ماموریتی که به آن سپرده اند، پیدا می کند.

 

وی ادامه داد: اگر میزان آرای رییس جمهور منتخب کم باشد، قطعا قدرتش برای حل مسایل و مشکلات پایین می آید و این مسئله برای منافع مردم و نظام خوب نیست، در واقع ما برای حفظ اقتدار نظام نیاز به حضور مردم در انتخابات داریم.

 

کوچکی نژاد گفت: مردم در انتخابات تجمیع می کنند که رای بدهند. این خودش یکی از مظاهر وحدت است، درست است که شاید در گزینه انتخابی اختلاف نظر داشته باشند. مردم در این موضوع که حضورشان در انتخابات تضمین نظام جمهوری است، وحدت دارند و این وحدت به ما بسیار کمک می کند.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: جبار کوچکی نژاد انتخابات ریاست جمهوری انتخابات حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید

از هم‌رزمان شهید علی صیاد شیرازی است که 35 سال در ارتش خدمت کرد، خدمتی که آن را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کند؛ امیر غلامحسین دربندی از شعار فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید، شعاری که نیروهای ولایت‌مدار ارتش با نثار خون خود در سال‌های دفاع مقدس آن را امضا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، روز ارتش بهانه‌ای است برای تجلیل از بزرگ‌مردان جان به کف در این ارگان که در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب مصداق بارز «ارتش فدای ملت، ملت برای ارتش» در ایران اسلامی را به منصه ظهور رساندند.

فرارسیدن این روز بهانه‌ای شد تا پای صحبت‌های یکی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس ارتشی بنشینیم، سرتیپ دوم امیر دربندی که در سال ۱۳۳۴ در تهران متولد شد، او در سال ۱۳۵۱ در رسته بهداری به استخدام ارتش درآمد و در مرکز آموزش بهداری نیروی زمینی مشغول به خدمت شد و پس از گذراندن دوره آموزشی در سال ۱۳۵۳ به هوانیروز اصفهان منتقل شد.

سرتیپ دربندی در دوران پیش از انقلاب، هم‌گام با نیروهای انقلابی و نظامیان هم‌فکر خود به صف راهپیمایی‌ها پیوست، او پس از گرفتن دیپلم در سال ۱۳۵۸ و طی دوره افسری، در اول شهریور ۱۳۵۹ به گردان ۱۴۵ پیاده لشکر ۹۲ زرهی اهواز که در پادگان تیپ ۳ دشت آزادگان قرار داشت، منتقل شد، در آن زمان هنوز جنگ آغاز نشده بود.

در سی‌ویکم شهریور سال ۱۳۵۹ تهاجم عراق با حمله هوایی به فرودگاه‌های کشور آغاز شد، از این زمان، سرتیپ دربندی همراه با تیپ ۳ در منطقه حضور پیدا کرد و تا پایان جنگ در مناطق عملیاتی خوزستان به انجام وظیفه پرداخت و در تمام عملیات‌ها از جمله ارتفاعات الله‌اکبر، طریق‌القدس و فتح‌المبین به‌عنوان افسر بهداری، حضور چشم‌گیری داشت و در تخلیه مجروحان در خط مقدم جبهه‌ها نقش مهمی ایفا کرد.

امیر دربندی پس از ۳۵ سال خدمت در ارتش جمهوری اسلامی بازنشسته شد و امروز نیز به‌عنوان یکی از فعال‌ترین راویان دوران دفاع مقدس در هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی مشغول به خدمت است.

ارتش امروز، ارتش ولایی، مکتبی و وطن‌دوست است

امیر سرتیپ دوم غلامحسین دربندی چگونگی حضورش در ارتش را این‌گونه بیان می‌کند: برادر، دایی و بستگانمان در ارتش خدمت می‌کردند و من از کودکی به لباس نظامی که لباس خدمت است خیلی علاقه‌مند بودم و دوست داشتم در این لباس به مردم خدمت کنم که این دلیل حضور من در این ارگان شد.

وی تفاوت ارتش قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را این گونه توصیف می‌کند: ارتش قبل از انقلاب یک ارتش سلطنتی و هدف از ایجاد آن حفظ تاج و تخت و یک فرد و یک خانواده بود اما امروز ارتش، ارتش ولایی، مکتبی و وطن‌دوست است که برای حفظ اقتدار جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و منافع ملی را بر منافع یک فرد ترجیح می‌دهد.

سرتیپ دربندی با بیان اینکه، شاکله ارتش در شرایط انقلاب با مردم و امام (ره) بود، می‌افزاید: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با همان لباس‌های نظامی به خیابان‌ها می‌امدیم و علیه رژیم ستم شاهی مبارزه می‌کردیم، در پادگان کتاب حکومت اسلامی امام (ره) را دست به دست می‌کردیم تا با تفکرت امام (ره) آگاه شویم.

وی تصریح می‌کند: پس از پیروزی انقلاب ارتش به عنوان یک بازوی توانمند انقلاب و امام (ره) شروع به دفاع از ارزش‌های کرد و همین نکته باعث شد که منافقان شعار انحلال ارتش را مطرح کنند که امام (ره) مطرح کردند مگر می‌شود کشوری بدون ارتش باشد و بیست‌ونهم فروردین را روز ارتش اعلام کردند و گفتند: ارتش هر سال در روز رژه برود و اقتدار خود را نشان دهند.

این پیشکسوت ارتش و دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا چراغ‌های را ما هستند، ابراز می‌کند: شهید سپهبد صیادشیرازی از شهدایی است که من از او درس تبعد، شجاعت، شهامت، ولایت‌مداری و مشورت‌پذیری را یاد گرفتم.

سرتیپ دوم غلامحسین دربندی کنار پیکر شهید صیاد شیرازی


سرتیپ دربندی با اشاره به شعار ارتش فدای ملت ادامه می‌دهد: ارتش همیشه در صف اول فداکاری قرار دارد و ۴۱ هزار شهید در دوران دفاع مقدس گواه پای‌بندی بر عهد این نیروی نظامی است، عهدی که بر مبنای اسلام و فداکاری برای مردم است، شما می‌بینید در حوادث گوناگونی که اتفاق می‌افتد ارتش در همان لحظات اول حضور پیدا می‌کند.

شما دیدید در همین سیل آق قلا یک ارتشی در برابر یک پیرزن خم شد و به پیرزن گفت که روی من پا بگذار و برو یا شما می‌بیند در سرما و برف شدید در غرب شکور نانوایان ارتش روزی ۲۰۰ نان پخت می‌کردند و به مردم می‌داد یا در سیل پل‌دختر ارتش، پلی را که حداقل چند ماه طول می‌کشید، برای رفاه مردم در عرض ۲۴ ساعت درست کرد، ارتش حتی در این راه هم شهید داده و جزو افتخاراتش است.

وی اضافه می‌کند: ارتش جمهوری اسلامی امروز مصداق اشداء علی الکفار رحماء بینهم است، ارتشی شجاع و مقتدر در مقابل دشمن و فداکار و خدمتگزار در برابر مردم فداکاری امروز در تک تک سلول‌های بچه‌های ارتش نهادینه شده است و شما مقایسه کنید با نیروهای ارتش آمریکا و اسرائیل که در نبردها خودشان را نجس می‌کنند یا پا به فرار می‌گذارند.


کد خبر 745311

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از عملیات «وعده صادق» ایران در پاسخ به اسرائیل: مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است