Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی شریف برای سومین سال متوالی با اقتدار با حضور ۱۸ نفر از اعضای هیأت علمی خود در فهرست سرآمدان علمی، موفق به کسب مقام نخست رتبه‌بندی سرآمدان علمی کشور شد.

به گزارش ایسنا، هرساله فدراسیون سرآمدان علمی کشور زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف دستیابی به مرجعیت علمی، با شناسایی مستمر افراد توانمند اقدام به حمایت از ایشان و تیم تحقیقاتی‌شان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تمرکز حمایت‌های فدراسیون سرآمدان علمی کشور از محققان سرآمد و توانمند کشور در حوزه‌های Physical science ،Natural science و Medical Science است.

دانشگاه صنعتی شریف همانند رتبه‌بندی سال‌های ۹۸ و ۹۹ که رتبه اول دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور را کسب کرده بود، در رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ نیز موفق شد با اقتدار در مقام اول در بین دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی کشور قرار گیرد. در لیست ۱۰۰ نفره سرآمدان علمی کشور، ۱۸ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف حضور دارند.

به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، براساس انتخاب فدراسیون سرآمدان علمی کشور، دکتر علی اسفندیار، دکتر مهدی کارگریان، دکتر سعید شاهرخیان، دکتر نیما تقوی نیا، دکتر امید اخوان، دکتر عبدالرضا سیم چی، دکتر علیرضا ذاکر مشفق، دکتر مهدی شریف زاده، دکتر محمدرضا اجتهادی، دکتر علی قاضی زاده، دکتر محمدحسین رهبان، دکتر صادق رییسی، دکتر محمدرضا هرمزی نژاد، دکتر ابوالحسن واعظی، دکتر سید اکبر جعفری، سهراب راهوار نعمت آباد، دکتر سیروس جمالی و دکتر مجتبی باقرزاده در فهرست سرآمدان علمی کشور در سال ۱۴۰۰ قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شریف سرآمدان علمی معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري دانشگاه صنعتی شریف سرآمدان علمی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی که برای سفر 2 روزه به پاکستان سفر کرده است، مورد استقبال رسمی نخست وزیر این کشور قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی ایران و پاکستان، سران دو کشور از گارد تشریفات حاضر سان دیده و دکتر رئیسی به رسم دوستی و یادبود نهالی در محوطه دفتر نخست‌وزیری پاکستان غرس کرد.

سپس رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی خواهند کرد.

دکتر رئیسی و شهباز شریف پس از مراسم استقبال رسمی با یکدیگر دیدار خصوصی خواهند داشت.

پیش از این مراسم و در بدو ورود رئیس جمهور نیز وزیر امور خارجه پاکستان با حضور در هتل محل اقامت رئیسی، ورود وی به این کشور را خیرمقدم گفت.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • استقبال رسمی شهباز شریف از دکتر رئیسی
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند