Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:54:12 GMT

حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۱۲۹۱

حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن است

ایسنا/خراسان شمالی رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی با تاکید بر اثرگذاری نقش جامعه دانشگاهی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن به کشور و به ملت است که بدخواهان ایران اسلامی همواره برای تحقق این هدف در حال برنامه ریزی و توطئه چینی هستند.

محسن رحمانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: جامعه دانشگاهی همواره نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در تبیین شرایط و تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه ایفا می کند و سهم بسزایی در ارتقاء سطح بینش عمومی و در نهایت مشارکت سیاسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این رو حضور آگاهانه، فعال و با بصیرت دانشگاهیان در عرصه انتخابات موجب تحرک، نشاط و شادابی انتخاباتی خواهد شد.

رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی ادامه داد: مشارکت بالا و حضور گسترده در انتخابات موجب تقویت انقلاب، اقتدار و همبستگی ملی، انسجام اجتماعی، حضور پرقدرت در مجامع بین‌المللی و شکست توطئه های دشمنان خواهد شد.

وی تاکید کرد: هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به ثمر می‌نشیند، محصول اعتقاد ارزشمند ملت و حضور آنان در صحنه های مختلف نظام است.

وی ابراز امیدواری کرد آحاد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی، با عزم و اراده خود مشارکت گسترده شان در پای صندوق های رای را به نمایش گذارند و در جشن باشکوه حضور مردم شرکت نمایند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ دانشگاهیان جهاد دانشگاهی خراسان شمالي استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم

حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت: گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزش‌های مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعیت، مسجد، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه‌های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟