Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مهدوی فرماندار شهرستان تبریز در خصوص آخرین وضعیت شعبات اخذ رای در حوزه‌ انتخابیه شهرستان تبریز گفت: در مجموع ۸۲۱ شعبه اخذ رای در شهرستان تبریز وجود دارد که از این تعداد ۷۰۰ شعبه در شهر تبریز و ۱۲۱ شعبه در سایر مناطق هستند.

او گفت: تاکنون تعداد کل نامزد‌های شورای شهر در شهرستان تبریز ۴۹۰ نفر است که ۴۱۰ نفر مرد و ۸۰ نفر زن هستند، در خصوص شهر تبریز نیز ۴۳۴ نامزد وجود دارد که ۳۵۹ نفر مرد و ۷۵ نفر زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکیل کمیته‌های رصد و امحای تخلفات

او در خصوص تخلفات انتخاباتی نامزد‌های شورای شهر تبریز گفت: کمیته‌ رصد و امحای اوراق تبلیغاتی غیر مجاز در قالب ۵ تیم سیار در سطح شهر تبریز تشکیل یافته و به شهرداری نیز اعلام شده است که بر طبق قانون با تخلفات برخورد کنند و در همین راستا به دلیل استفاده از اوراق تبلیغاتی غیر مجاز توسط نامزد‌ها تذکراتی داده شده و اوراق تبلیغاتی غیر مجاز جمع آوری شده است.

مهدوی خاطرنشان کرد: علاوه بر تذکرات داده شده، فیلم و مستند‌های لازم از تخلفات نامزد‌ها تهیه و در اختیار هیات نظارت قرار داده شده است تا در صورت اثبات تخلف به دستگاه قضایی معرفی شوند.

حضور ۱۶۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در جریان انتخابات

او در رابطه با تعداد عوامل اجرایی حاضر در انتخابات گفت: ۱۶۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر حضور خواهند داشت.

لزوم به همراه داشتن کد‌های انتخاباتی نامزد‌های شورای شهر

او با اشاره به رای گیری الکترونیکی انتخابات شورای شهر در کلانشهر تبریز  گفت: شهروندان تبریزی توجه داشته باشند با توجه به اینکه صرفا امکان وارد کردن کد انتخاباتی ۴ رقمی نامزد‌های شورای شهر در دستگاه اخذ رای وجود دارد، حتما قبل از رفتن به شعبه اخذ رای کد نامزد مورد علاقه خود را یادداشت کرده تا علاوه بر جلوگیری از ازدحام در محل اخذ رای بتوانند به درستی مراحل رای گیری را طی کنند.

فرماندار شهرستان تبریز گفت: بعد از وارد کردن کد مربوط به هر نامزد، دستگاه نام و عکس نامزد‌هایی را که کد آن‌ها وارد شده است، نشان خواهد داد و در صورت انتخاب گزینه «تایید نهایی و اتمام رای گیری» توسط فرد رای دهنده دستگاه رسید مربوط را چاپ کرده و به داخل صندوق رای الکترونیکی ریخته خواهد شد لذا هیچ کاغذ و رسیدی به فرد رای دهنده داده نخواهد شد، اما درصورتی که اسم نامزد با کدی که وارد شده است مغایرت داشته باشد مردم می‌توانند کد‌ها را ویرایش کرده و سپس گزینه تایید و پایان رای گیری را انتخاب کنند.

تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطع برق در شعب اخذ رای

او در خصوص تمهیدات اتحاذ شده برای مواقع قطعی برق شعبات اخذ رای اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان قول داده اند که برق شعبات اخذ رای قطع نشود و امکانات لازم را فراهم کنند البته به فرض اینکه برق محل اخذ رای قطع شود علاوه بر اینکه موتور‌های تولید برق و ژنراتور در شعبات اخذ رای تعبیه شده است، دستگاه‌ها نیز قابلیت شارژ شدن دارند و می‌توانند تا دو ساعت کار کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تبریز افزود: اگر سیستم‌های اخذ ری مشکلی پیدا نکنند، بعد از رای گیری در آخرین شعبه، نتیجه انتخابات مشخص خواهد شد لذا تا لحظه‌ مشخص شدن نتایج هیچ مقام و مسئولی از نتایج مطلع نخواهد بود.

مردم از استامپ استفاده نخواهند کرد

او در رابطه با عدم استفاده رای دهندگان از استامپ نیز گفت: تنها برای ممهور کردن تعرفه‌های اخذ رای و صفحه انتخابات شناسنامه‌ها از استامپ استفاده خواهد شد و مردم عزیز از استامپ استفاده نخواهند کرد.

او گفت: از همه مردم عزیز می‌خواهیم حتما شناسنامه و کارت ملی خود را همراه داشته باشند، چون که در صورت نبود کارت ملی، ثبت کدملی افراد در سامانه زمان‌بر بوده و موجب ازدحام در شعبات اخذ رای خواهد شد و به جهت زدن مهر انتخابات همراه داشتن شناسنامه ضروری است.

مهدوی  گفت: از همه همشهریان می‌خواهیم در ساعات ابتدایی آغاز رای گیری در محل اخذ رای حضور داشته و با حضوری پر شور سرنوشت خود را تعیین کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 فرماندار تبریز نامزد های شورای شهر شهرستان تبریز شعبات اخذ رای شهر تبریز خواهد شد رای گیری نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه باشگاه تراکتور درباره اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز

 هیأت مدیره باشگاه به دنبال نتایج دور از انتظار تیم در هفته‌های اخیر و اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری تیم، جلسه تشکیل داد و در خصوص مسائل مختلف پیرامون تیم تصمیماتی اتخاذ کرد.

هیأت مدیره باشگاه تراکتور جهت تنویر افکار عمومی در پایان این جلسه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی

«ما نیز همچون هواداران از نتایج تیم در چهار دیدار اخیر به هیچ عنوان رضایت نداشته و در این راستا انتظار می‌رود بازیکنان نسبت به عشق و تعصب هواداران اهتمام ورزیده و با کسب نتایج مطلوب در دیدار‌های آتی، نتایج اخیر را جبران نمایند.

هیأت مدیره باشگاه همچنین ضمن ابراز تأسف از بابت اتفاقات شب گذشته در فرودگاه تبریز و با احترام به حق انتقاد هواداران؛ اهانت به ارکان باشگاه و توهین و سلب امنیت بازیکنان و حمله و آسیب رساندن به خودروی باشگاه را در شأن هواداران تراکتور ندانسته و بی‌شک عده‌ای به صورت هدفمند از اعتراض به حق هواداران، سوء‌استفاده کرده و فضا را به تنش کشانده‌اند.

در همین راستا معاونت فرهنگی و کانون هواداران باشگاه موظف به ارائه گزارش از اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز و بررسی موضوع حمله به خودرو‌های باشگاه که امنیت اعضای داخلی و خارجی تیم را سلب نموده، شد.

در موضوع انتخاب سرمربی، باشگاه پس از جدایی آقای «پاکو خمس» با برخی مربیان داخلی مذاکراتی داشته که متأسفانه بستر برای حضورشان در تراکتور فراهم نشد و در ادامه، مذاکرات با «قربان بردیف» آغاز شد و توافقات اولیه نیز حاصل شده بود که او اعلام کرد باتوجه به مشکلات شخصی، حداقل طی یک ماه آتی نمی‌تواند در تبریز حضور یابد و باتوجه به اهمیت دیدار‌های پیش رو، باب مذاکره با سایر گزینه‌ها آغاز شده و در همین راستا با چند مربی باتجربه مذاکرات نهایی در حال انجام است و پس از توافق از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی خواهد شد.

بر این باوریم با روی کار آمدن کادرفنی جدید و همچنین حمایت هواداران، قطعاً تراکتور به روز‌های خوبش باز می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بیانیه باشگاه تراکتور درباره اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز