Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@08:55:22 GMT

امروز در آستانه تصمیم بزرگ برای کشورمان قرار داریم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۱۶۱۴

امروز در آستانه تصمیم بزرگ برای کشورمان قرار داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجمع جهادگران استان مرکزی طی بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم را برای حضور حداکثری انتخابات و انتخاب آگاهانه دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: (به زن و مرد و آن‌کس که به حد رأی دادن رسیده واجب است این مسئله که در پای صندوق‌های تعیین رئیس‌جمهوری، حاضر بشود و رأی بدهند. چنانچه سستی بکنید کسانی که بخواهند این کشور را به باد فنا بدهند ممکن است پیروز شوند) امام خمینی(ره).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: امروز ما در آستانه تصمیم بزرگ برای کشورمان قرار داریم، در ساعات و لحظاتی به سر می‌بریم که از سرنوشت‌سازترین لحظات تاریخ پرافتخار این مرز و بوم است. ۲۸ خرداد شب قدر دیگری برای این ملّت شهیدپرور و امت حزب اللّه می‌باشد که درک و انتخاب درست در آن، امیدبخش آینده‌ای روشن و موجب دمیدن روحی تازه در کالبد کشور است.

این بیانیه میفزاید: حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز آماج حملات کینه‌توزانه دشمنان این امت و ملت قرار گرفته است. حال که این میراث گران‌بها و این میزان یادگار مانده از مجاهدت‌های هزاران عالم و شهید و در رأس آن امام امت، خمینی کبیر در دستان ماست پس باید با مجاهدتی عظیم و عملی جهادی و قوی‌تر از هر زمان به حفظ این میراث گران‌بها همت بگماریم، همتی برخاسته از ایمان، به‌کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های وجودی تا ده‌ها و صدها برابر بتوانیم تأثیرگذار باشیم؛ چراکه هر تصمیم ما نه برای چهار سال بلکه برای سالیان طولانی در تک‌تک لحظات زندگی‌مان تأثیرگذار است.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز کاندیداهای مختلف در عرصه رقابت کرسی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، شعارهایی را بیان می‌نمایند که گروه‌های جهادی در عرصه میدان، جامه عمل به آنها پوشانده‌اند. شعارهایی از جنس خدمت، محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم یاری و...  که نمی‌توان به این مهم دست یافت مگر با حضور حداکثری و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در انتخاب افرادی اصلح.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: حضوری که موجب ارتقای موقعیت و تثبیت موفقیت‌های نظام، مایه شکوه، عزت و آبروی بین‌المللی کشور و موجب تحکیم امنیت و آرامش پایدار خواهد شد و ان‌شاءالله با انتخاب افرادی با ایمان، شجاع، وظیفه‌شناس، کارآمد و وفادار به ملّت و انقلاب، پرانگیزه، سرسخت در برابر دشمنان، دل نبسته به صندلی‌های قدرت و شهرت و بدون چشمداشت مادّی و انتفاع شخصی و در یک کلام فردی «جهادی» بتوانیم به دولت و شورایی اسلامی در تراز انقلاب اسلامی جهت زدودن غبار محرومیت از چهره محرومان ایران اسلامی دست یافته و زمینه‌ساز تشکیل حکومت جهانی حضرت بقیه اللّه ارواحناله الفداه  باشیم.

این بیانیه میفزاید: لذا مجمع جهادگران استان مرکزی به نمایندگی ۱۲۰۰ گروه جهادی فعال در مناطق حاشیه شهر و مناطق محروم روستایی از آحاد مردم شریف استان مرکزی دعوت می‌کند با حضوری پررنگ و آگاهانه و با علم به مشکلات عدیده و کاستی‌ها و کم‌کاری‌های صورت گرفته گامی سرنوشت‌ساز در تعیین سرنوشت خویش برداشته و با رأی خود موجبات ناامیدی دشمنان و اعتلای میهن عزیزمان را فراهم آوریم. روزهای خوب و درخشان در مسیر حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی در انتظار ایران عزیز است. مطمئنیم همه با هم در مسیر ساخت ایران آباد و قوی در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهیم شد.
                                                                                       
مجمع جهادگران استان مرکزی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی استان مرکزی بیانیه انتخابات بیانیه آمده استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی صبح امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز و هفته فرهنگی شهرستان اهر ضمن تبریک دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: عملیات "وعده صادق" هدیه سپاه بود که دل امت اسلامی ایران و مردم مظلوم فلسطین را شاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات تنبیه و سیلی محکمی برای رژیم صهیونیستی بود، به نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در ترسیم و راهبری این مسیر خاطر نشان شد: علما بعد از اهل بیت (ع) چراغ راه هدایت در زمین هستند و در زمان حاضر مقام معظم رهبری چراغ راه هدایت امت اسلامی هستند و هر سرزمینی که در آن عالم باشد، موجب رستگاری مردم خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی حمایت مسئولان شهرستان اهر از حوزه علمیه امام صادق (ع) را زمینه ساز پرورش علما و فرهیختگان برای نسل آینده دانست و گفت: نقش برجسته چهره‌هایی چون آیت الله نجفی اهری مبارزات دوران مشروطیت و حمایت قاطع از مبارزات رهبر کبیر انقلاب در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی بسیار ستودنی بوده و این عالم والامقام نمونه بارز اخلاق‌مداری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از بصیرت و زمان شناسی به عنوان مهم‌ترین موضوعی یاد کرد که در عصر حاضر باید مردم به آن اشراف داشته باشند و گفت: ولایت فقیه شاخص اصلی زمان شناسی و بصیرت بوده و روز شهرستان و هفته فرهنگی اهر بهترین فرصت است تا بزرگان این منطقه معرفی و از نخبگان معاصر تجلیل به عمل آید.

کد خبر 6085010

دیگر خبرها

  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • تصمیم جدید درباره سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد
  • قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک
  • تقدیر مردم استانبول از ایران در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق» +فیلم
  • روند تصمیم‌گیری در شهرداری اصفهان مطلوب نیست/ لزوم تقویت دیپلماسی فرا شهری و بین دستگاهی
  • بیانیه انجمن اقتصاد ایران در مخالفت با تعطیلیِ پنجشنبه‌ها: به گوشه‌گیری و گسترش فقر رای ندهید!
  • بیانیه قدردانی سپاه از حمایت ملت ایران از عملیات وعده صادق
  • بیانیه سپاه پاسداران خطاب به مردم