Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه حدود ۳۰ هزار نفری کسبه در خراسان شمالی آماده اند تا علاوه بر مشارکت در انتخابات، سایر اقشار و گروه ها را در این رویداد سیاسی مشارکت دهند.

خبرگزاری شبستان_ خراسان شمالی؛ کسبه و بازاریان در کنار فعالیت های اقتصادی، همواره در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی هم حضور فعال داشته اند و در حال حاضر هم جامعه حدود ۳۰ هزار نفری کسبه در خراسان شمالی آماده اند تا علاوه بر مشارکت در انتخابات، سایر اقشار و گروه ها را در این رویداد سیاسی مشارکت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کسبه شهرهای مختلف خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرده اند که این قشر به عنوان یک خانواده بزرگ، می توانند در ترغیب اقشار مختلف به حضور در پای صندوق های رای تاثیرگذار باشند.

 

یکی از بازاریان بجنورد در این باره گفت: شرکت در انتخابات، برای تعیین سرنوشت کشور، تکلیف هر فرد است و کسبه هم در این زمینه مردم را به حضور حداکثری دعوت می کنند.

 

«رضا روحانی» اظهارداشت: بازاریان به عنوان قشر مورد اعتماد جامعه هستند و از این رو علاوه بر خانواده خود، می توانند در جهت گیری و تصمیم گیری قشر زیادی تاثیر داشته باشند.

 

نائب رییس اتاق اصناف بجنورد هم در این باره گفت: در نشست با اتحادیه ها، تمام اصناف برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی کرده اند و در این زمینه اصناف تلاش دارند تا رسالت اجتماعی خود را در جامعه انجام دهند.

 

«علی بابایی زاده» اظهارداشت: اصناف همواره پشتبان آرمان های نظام بوده اند و در روزهای سخت کرونایی، با همراهی و همکاری و با وجود شرایط سخت اقتصادی، همواره پای کار بوده اند.

 

وی افزود: این قشر اکنون هم در صحنه انتخابات، پای کار هستند و در پای صندوق های رأی حضور می یابند.

 

یکی از اصناف شیروان هم در این باره گفت: از مدت ها پیش نشست های مختلف با اتحادیه ها و اصناف برگزار شده و برای ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات، برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

 

«علی نامجو» اظهارداشت: اصناف در کرونا خسارت های زیادی تحمل کردند، البته مشکلات برای تمام اقشار بوده اما حل این مشکلات با مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، میسر است.

 

رییس اتاق اصناف بجنورد هم در این باره گفت: بازاریان و اصناف در انتخابات همیشه همراه نظام بوده اند و اقشار مختلف را به حضور در انتخابات و شرکت در این  رویداد سیاسی دعوت کرده اند.

 

«مهدی امیدوار» اظهارداشت: کار اصلی و فعالیت مهم کسبه، اقتصاد است اما این قشر همیشه در عرصه های اجتماعی نقش آفرینی کرده اند.

 

وی با تاکید بر اهمیت نقش اصناف در جامعه گفت: بازاریان، خانواده بزرگی هستند که می توانند بر بخش زیادی از جامعه تاثیرگذار باشند، از این رو می توانند به شور آفرینی و نشاط سیاسی کمک کنند.

 

وی افزود: کسبه و بازاریان فردا، بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای، حماسه ای دیگر رقم می زنند.

 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری همزمان با میاندوره ای پنجمین انتخابات خبرگان رهبری و میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: کسبه و بازاریان اصناف و بازاریان انتخابات مشارکت در انتخابات باره گفت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری این استان خبر داد.

حجت الاسلام هدایتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: البته مراسم شب قدر در تمامی مساجد استان برپا خواهد شد اما در ۶۸ نقطه همچون مصلی امام خمینی(ره) بجنورد یا امام زاده سید عباس بجنورد به صورت محوری برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری مراسم هایی همچون ادعیه خوانی دعاهای جوشن کبیر و ... از برنامه های شب قدر در مساجد استان است.

حجت الاسلام هدایتی ادامه داد: محفل انس با قرآن کریم، خواندن نماز و مراسم قرآن به سر از دیگر برنامه هایی است که طی شب های قدر در استان برگزار می شود.

به گفته وی مراسم شب های قدر در مساجد استان از ساعت ۲۲ تا ۱:۳۰  بامداد برپا می شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، در جایگاه اول کشور ایستاد
  • برگزاری مراسم شب های قدر در ۱۴ بقعه متبرکه خراسان شمالی
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • مشارکت مردم در اقتصاد باعث کاهش وابستگی به نفت می‌شود