Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع انتخابات به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه انتخاب فرد اصلح در انتخابات تحقق گفتمان ما می‌توانیم است، ابراز داشت: اگر نامزدی بتواند این مهم را تحقق بخشد و در وعده‌های خود توان عملیاتی ساختن آن را داشته باشد می‌توان گفت فردی اصلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه مردم استان سمنان همواره در همه عرصه‌ها پای ارزش‌های انقلاب و نظام ایستاده و هرکجا نیاز بود به صحنه آمدند، افزود: مردم استان این بار نیز با مشارکت حداکثری خود قطعاً برگ زرینی در تاریخ پرافتخار این مرزوبوم به یادگار خواهند گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه امروز دشمن تحولات کشور ما را زیر نظر گرفته و به دنبال فرصتی برای رسیدن به اهداف خود و ضربه زدن به‌نظام است، ابراز داشت: خوشبختانه مردم ایران بارها اثبات کردند که این توطئه دشمن کار به‌جایی نمی‌برد و علیرغم همه مشکلات از انقلاب صیانت می‌کنند.

آیت الله شاهچراغی ضمن بیان اینکه با توجه به نقشه شوم دشمن امروز مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح نه یک وظیفه بلکه تکلیف همگانی است، تصریح کرد: از جوانان انتظار می‌رود جلودار این حرکت قرار گیرند و اجازه ندهند دشمن برای ما تعیین تکلیف کند.

وی ضمن بیان اینکه پیر و جوان فردا باید در عرصه پرشکوه انتخابات حضور یابند، افزود: مشارکت پرشور در این انتخابات مشتی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان خواهد بود لذا این حضور در روز ۲۸ خردادماه یک ضرورت است.

کد خبر 5237143

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 صندوق رای مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان بوشهر عکس استانها آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری چالش شفافیت اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال استفاده شود

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان با تبریک سال جدید بر ضرورت برنامه ریزی برای تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت مردم در مأموریت‌های پیش رو تاکید کرد و اظهار داشت: نقش بی بدیل مردم در تحقق دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی و حضور پرشور و مؤثر در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات اخیر بی‌نظیر بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته در استان بوشهر شاهد برگزاری یک انتخاباتی پرشور و تحقق چهار مؤلفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود و در این بین تلاش‌های دست‌اندرکاران برای اجرای کیفی فرایند انتخابات و صیانت از آرا مردم شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش بود تا میزان مشارکت انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد، افزود: برگزاری مستمر برنامه‌های تبیینی و بصیرتی با رویکرد امیدآفرینی اقدام مؤثری است که تا سطح بخش‌ها و روستاها اجرا شد.

پورات تداوم فعالیت‌ها در رویکرد امیدآفرینی، ارتباط بی واسطه با مردم و گره گشایی از مشکلات آنان، برنامه ریزی برای حضور عملیاتی مردم در برنامه‌های سال ۱۴۰۳ برای تحقق شعار سال را مهمترین اولویت‌ها دانست و گفت: استفاده از تجارب موفق مردمی سازی برای تسریع در تحقق شعار سال یک ضرورت است.

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان که در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال گذشته نقش آفرینی کردند تجلیل شد.

کد خبر 6064255

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال استفاده شود
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از تجارب مردمی‌سازی است
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه
  • خسروپناه: حکمرانی را به مشارکت حداکثری مردمی تبدیل کنیم
  • تاکید امام جمعه تبریز بر لزوم بهره‌مندی از مشارکت مردم در امور
  • تاکید استاندار بر تحقق شعار سال در امر تولید و سرمایه‌گذاری
  • جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم
  • شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بر نقش مهم مردم تاکید دارد